مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت‌بدني گفت: آرزويم اين است كه استقلال و پرسپوليس موفق باشند.

 

علي سعيدلو پس از برگزاري مراسم قهرماني سپاهان اظهار داشت: اين قهرماني را به استان شهيدپرور اصفهان تبريك مي‌گويم. ورزش در اين استان رو به رشد است و اميدوارم به غير از فوتبال و فوتسال در ساير رشته‌ها موفق باشند. تيم سپاهان چند بار قهرمان شده و من اين موفقيت را به آنها تبريك مي‌گويم.

 

وي افزود: ورزش باعث صلح و دوستي و همبستگي بين مردم مي‌شود و اين مسابقات براي پيشبرد اهداف ماست. اين قهرماني‌ها نشاط بيشتري به ورزش ما مي‌دهد.

رئيس سازمان تربيت‌بدني درباره اينكه آيا پرونده ساختن ورزشگاه نقش جهان مختومه شده است يا خير،‌ گفت: اينكه شما سؤال مي‌كنيد پرونده مختومه شده، اين طور نيست در فاز دوم قرار است تعداد صندلي تماشاگران بيشتر شود و از 30 هزار به 70 هزار نفر برسد. من از روزي كه مسئوليت قبول كردم اين موضوع را پيگيري كردم و همه چيز صورتجلسه شده است. قرار شد كار كامل در اختيار استانداري اصفهان باشد. ما حتي جلسه‌اي هم با استاندار اصفهان برگزار كرديم و دولت هم قول داده اعتبار لازم براي اين ورزشگاه را تامين كند.

سعيدلو درباره زمان تشكيل وزارت ورزش اظهار داشت: براي تشكيل وزارت ورزش يكسري مشكلات حقوقي وجود دارد كه بايد معاونت حقوقي سازمان تربيت‌بدني،‌ سازمان بازرسي و نمايندگان مجلس در يك جلسه مشترك براي رفع موانع حقوقي تشكيل جلسه دهند و با رفع اين موانع اين وزارتخانه تشكيل شود.

وي درباره مشكلات اخير در باشگاه پرسپوليس و همچنين جلسه با علي دايي عنوان كرد: اينها نزد من آمدند تا يكسري صحبت‌ها با هم انجام دهيم. من هم درحال پيگيري اين مسئله هستم. آرزويم اين است كه استقلال و پرسپوليس موفق باشند.

وي تاكيد كرد:‌ يك خسته نباشيد هم به كفاشيان و عزيز محمدي مي‌گويم كه ليگ منظمي را برگزار كردند. مردم هم لذت بردند و اميدوارم براي ارتقاي ورزش فصل بعد ليگي با شرايط بهتر داشته باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)