مرجع خبری پرسپولیس : علي سعيدلو پس از بازديد امروز از باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: جلسه بسيار خوبي را برگزار كرديم و برخي كارها مورد بررسي قرا گرفت تا انشاءالله اين باشگاه نتايج خوبي در آينده كسب كند.

  

وي در خصوص انتخاب هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: ‌انتخابات لازم انجام شده و ظرف 3 روز آينده هيات مديره جديد پرسپوليس كه منتخبي از بهترين‌ها و كارآمدترين‌ها هستند معرفي خواهد شد.

رئيس سازمان تربيت‌بدني تاكيد كرد: اميدوارم با تلاش هيات مديره باشگاه 60 درصد از هزينه‌هاي اين باشگاه از طريق كمك‌هاي مختلف و جذب اسپانسر احيا شود.

 

رئيس سازمان تربيت‌بدني در جواب سؤالي در خصوص بدهي باشگاه پرسپوليس به برخي افراد تصريح كرد: باشگاه پرسپوليس به فردي بدهكار نيست و اگر افرادي سند و چك دارند مي‌توانند آن را بياورند و حرف‌هاي خود را ثابت كنند. آن وقت ما هم بررسي خواهيم كرد و سپس جواب آنها را مي‌دهيم. اين باشگاه توانسته تا به امروز به هر طريقي كه شده دل مردم را شاد كند.

 

سعيدلو در خصوص احتمال تغييرات در باشگاه پرسپوليس گفت: بهترين تصميم كه به نفع باشگاه است را خواهيم گرفت. با توجه به اين نتايجي كه پرسپوليس تا به امروز گرفته از عملكرد حبيب كاشاني رضايت كامل دارم و او خوب توانسته باشگاه را اداره كند.

 

سعيدلو در خصوص خصوصي‌سازي باشگاه پرسپوليس گفت: كارهاي ابتدايي دراين باره شده و بايد سازمان خصوصي‌سازي، ساير كارها را انجام دهد. شرايط فراهم است اما نياز به زمان دارد كه اين كار بايد توسط سازمان خصوصي‌سازي انجام شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)