کاشانی تنها مسوول پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس :
درحالی که پیش بینی می شد تکلیف اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته مشخص شود اما اخبار به دست آمده نشان می دهد که فعلا هیچ تغییری در ساختار مدیریت باشگاه پرطرفدار ایرانی ایجاد نخواهد شد. روز گشذته حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس ،جلسه اي 2 ساعته با علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني و رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس برگزار کرد .
انتظار می رفت بعد از برگزاری این جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شوند و البته تکلیف حبیب کاشانی هم روشن شود.کاشانی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده و برای ادامه این وضعیت زمان چندانی ندارد و می بایست در پایان 90 روز کار را تحویل می داده است. در کنار این مساله ساختار مدیریتی تیم هم ناقص است ، پرسپولیس به عنوان یک باشگاه نه هیات مدیره دارد و نه مدیرعامل مشخصی .
با این همه درپایان جلسه حبیب کاشانی و علی سعیدلو فقط یک خبر وجود دارد و آن هم اظهار نظر حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی است .همان شحصی که قبل از انتخاب کاشانی در پرونده پرسپولیس مسئول تصمیم گیری بود . او می گوید:”: زمان مشخصي را براي انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس در نظر نگرفته ايم و هم اکنون اين موضوع در سازمان تربيت بدني دردست بررسي است .البته بايد بگويم براي اين انتخاب عجله اي هم نداريم و تمام موازين را بايد در نظر بگيريم. “سجادي در پاسخ به اين سئوال که آيا اين اعضا تا آغاز نيم فصل دوم ليگ مشخص مي شوند؟ تاکيد کرد: نمي توانم زمان خاصي را براي اين موضوع بگويم. ما تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا با نگاه همه جانبه اعضاي مورد نظر را انتخاب و معرفي کنيم. معاون سازمان تربيت بدني، افزود: البته حبيب کاشاني، سرپرست فعلي باشگاه نيز در حال بررسي و برنامه ريزي دراين زمينه است و تصميماتش را با ما در ميان مي گذارد. سجادي در پايان در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر گزينه هاي مورد نظر سازمان براي عضويت در هيات مديره پرسپوليس، گفت: هم اکنون گزينه هاي زيادي را در نظر داريم و در حال بررسي اين موضوع مي باشيم که کدام يک مي توانند اين سمت را قبول کنند.قرار است گزينه هاي نهايي تا چند هفته ديگر اعلام شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)