هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی معرفی می‌شوند / سعیدلو: شبکه 24 ساعته ورزش راه‌اندازی می‌شود


مرجع خبری پرسپولیس : معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در دیدار اعضای تیم‌های ملی و امید فوتسال ایران ، از آغاز رایزنی‌های این سازمان با سازمان صداوسیما درباره راه‌اندازی شبکه تلویزیونی ورزش خبر داد.
در این دیدار که عصر امروز و با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال در دفتر ریاست سازمان برگزار شد ،دکتر علی سعیدلو در پاسخ به تقاضای پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از شبکه سوم سیما که توسط حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال مطرح شد، اظهار داشت: سازمان آمادگی پرداخت هزینه‌های مربوط به راه اندازی این شبکه که بالغ بر یکصد میلیارد تومان می شود را دارد و این شبکه طی 24 ساعت و بطور مداوم برنامه های ورزشی پخش خواهد کرد.

 

رییس سازمان تربیت بدنی با بیان این‌که ورزشکاران سربازان نظام در آوردگاه‌های جهانی و بین‌المللی هستند یادآور شد: هم سن و سالان شما سال‌ها قبل برای عزت و سربلندی نظام افتخارآفرینی کرده‌اند و امروز نوبت شما جوانان برومند و مستعد ایرانی در عرصه‌های دیگر اجتماعی و فرهنگی است.

معاون رییس جمهور از اهالی فوتسال خواست نسبت به وجود این همه استعدادهای ناب در کشورمان یک کار میدانی و علمی انجام دهند تا در نهایت با بهره گیری از نتایج ارزشمند آن نسبت به پشتوانه سازی مناسب و حفظ اقتدار در جهان فوتسال، حمایت‌ها و پشتیبانی لازم از سوی دولت صورت گیرد.

دکتر سعیدلو گفت: جای بسی خوشوقتی است که کار زیربنایی که از قبل در فوتبال و فوتسال کشور انجام شده امروز به نتیجه نشسته و شاهد حضور مقتدرانه نوجوانان، جوانان و تیم‌های پایه در رقابت‌های جهانی هستیم. ضمن این که توصیه می‌کنم درخصوص تیم‌های ملی بانوان نیز این دقت نظر اعمال گردد.

وی با توصیه به اعضای تیم‌های مختلف در رشته های گوناگون در کسب سه اصل تهذیب، تحصیل و پرورش، خاطرنشان کرد: جوان ایرانی در کنار فکر خوب،از سرعت و تمرکز بهره‌مند است و مطمئن هستم با مدیریت فکر و زمان قادر به کسب افتخارات بیشتر برای ایران اسلامی است .
معاون رییس جمهور در ادامه به اعطای جوایز از قبل مانده اعضای تیم چهارم جهان در مسابقات برزیل نیز اشاره کرد و گفت: با کسب دومین قهرمانی برای تیم ملی امید در مسابقات ویتنام برای این عزیزان نیز جوایز ارزنده‌ای تدارک خواهیم دید.

برپایه این گزارش دکتر سعیدلو در پاسخ به پرسش خبرنگاران نیز درخصوص باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در این بخش باید اصلاحات مدیریتی انجام می شد که با انتخاب آقای حبیب‌ کاشانی امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان اعضای هیات مدیره جدید باشگاه معرفی شوند.

در ابتدای این جلسه ترابیان رییس کمیته فوتسال، شمس سرمربی تیم ملی و مهدی تاج نایب رییس و مدیر تیم‌های ملی، نقطه نظرات خود را در باره رشد و توسعه هر چه بیشار فوتسال ایران بیان کردند .

در پایان این جلسه حواله دریافت یک دستگاه خودرو توسط رییس سازمان به اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان اهداء شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)