پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: این موضوع که قرار است قاسم حدادی‌فر به پرسپولیس برود و پیام صادقیان از این تیم به ذوب‌آهن بیاید، شایعاتی است که در برخی از رسانه‌ها منتشر می‌شود.

سعید آذری در مورد برخی صحبت‌ها مبنی بر معاوضه قاسم حدادی‌فر با پیام صادقیان، اظهارکرد: چه کسی چنین صحبتی کرده است! این شایعاتی است که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است. با توجه به جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی داشته‌ایم تمام تمرکزمان را برای پر کردن 5 سهمیه بازیکنمان در نیم‌فصل گذاشته‌ایم.

وی افزود: ما به معاوضه فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم در نیم‌فصل جا‌های خالی را به خوبی پر کنیم و در نیم‌فصل دوم با قدرت و اقتدار به میدان بیاییم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد شایعاتی مبنی بر گرفتن غرامت این باشگاه از سینا عشوری گفت: سینا عشوری با ذوب‌آهن قرار داد دارد و باید بعد از اتمام دوران سربازی خود به ذوب‌آهن بازگردد. باشگاه ذوب‌آهن به گرفتن غرامت فکر نمی‌کند، زیرا سینا عشوری بازیکنی بااخلاقی و ساخته و پرداخته مکتب ذوب‌آهن است. ما افتخار می‌کنیم که این بازیکن برای ما بازی می‌کرد و هنوز هم با ذوب‌آهن قرارداد دارد.

آذری در مورد برخی اظهارنظرات کارشناسان مبنی بر این که ذوب‌آهن در نتیجه‌گیری فراز و نشیب دارد، اظهار‌ کرد: نظر این کار شناسان اشتباه است. در 7 هفته گذشته 3 برد و دو مساوی و دو باخت داشته‌ایم. مطمئن باشید ذوب‌آهن فصل آینده با تغییرات بسیار خوبی وارد میدان می‌شود و تفاوت را در این تیم خواهید دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)