در شرایطی که قرارداد آقایی با پرسپولیس به پایان رسیده، به نظر می‌رسد وی یکی از بازیکنان جدا شده این تیم باشد.

آقایی که در دو فصل بازی برای پرسپولیس یک قهرمانی لیگ برتر و یک فینال آسیا را تجربه کرد، حالا در شرایطی با پرسپولیس به خط پایان رسیده که پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه را روی میز نمی‌بیند.

در چنین شرایطی او نیز همچون رامین رضاییان دیگر مدافع کناری پرسپولیس خواهد بود که به کارش در این تیم خاتمه می‌دهد تا به این ترتیب پرسپولیس مدافعان کناری خود را به طور کامل تغییر داده باشد.

از فولاد به عنوان یکی از مشتریان جدی وی نام برده می‌شود و در صورتی که جواد نکونام به صورت قطعی در این تیم بماند، احتمالا او راهی فولاد خواهد شد تا پس از پرسپولیس، تراکتور و سپاهان، حضور در یک تیم مدعی دیگر را هم تجربه کند.

همچنین مربی تیم فوتبال گل گهر توضیحاتی درباره خبر معاوضه مدافع این تیم با مدافع پرسپولیس توضیحاتی داد.

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر در تازه‌ترین مصاحبه خود به خبر معاوضه میلاد زکی پور مدافع چپ این تیم با سعید آقایی مدافع پرسپولیس واکنش نشان داد و این احتمال را رد نکرد.

وی ضمن تشریح برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی گل گهر، گفت: در یکی از پست‌های دفاع، باید بحث میلاد زکی پور روشن بشود.

سرآسیایی در واکنش به خبر معاوضه و جابجایی زکی پور با سعید آقایی تاکید کرد: صحبتش هست و باشگاه‌ها باید به فکر جایگزین باشند!

مربی گل گهر در پاسخ به این سئوال که یعنی سعید آقایی گزینه خرید باشگاه شما است؟ یادآور شد: من نشنیدم درباره آقایی و جدایی از پرسپولیس صحبتی شده باشد ولی دنبال گزینه‌هایی در آن پست هستیم. اول باید وضعیت تمدیدی‌ها مشخص بشود. فکر می‌کنم بچه‌ها دوست دارند در تیم خوب گل گهر زیر نظر قلعه نویی کار کنند مگر اینکه شرایط خاصی داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)