سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس که با کارت قرمز بازی حساس پرسپولیس برابر تیم سابقش سپاهان را از دست داده گفت: من از آقا یحیی عذرخواهی می‌کنم اما واقعاً نمی‌شد سکوت کرد. نمی‌توانستم بایستم و بازیکن ذوب‌آهن به همبازی‌ام فحش بدهد.

جنجالی‌ترین صحنه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان درگیری سعید آقایی و عبدالله حسینی بود. ماجرا از آنجایی آغاز شد که عبدالله حسینی، مدافع تیم ذوب‌آهن دقیقه‌ای قبل از اینکه این تیم گل تساوی را به ثمر برساند، روی یک ارسال در محوطه با مدافع و دروازه‌بان پرسپولیس درگیر شد. توپ ارسالی میلاد جهانی از سمت چپ را حامد لک در دو ضرب گرفت و در بین ضرب اول و دوم عبدالله حسینی برای زدن توپ پایش را جلو آورد و برخوردی با دروازه‌بان پرسپولیس داشت. مدافع ذوب ضربه‌ای هم روی هوا زد که همین حرکت باعث اخراجش شد. در این صحنه سعید آقایی هم از بازی اخراج شد. آقایی مدافع چپ پرسپولیس که با این کارت قرمز بازی حساس پرسپولیس برابر تیم سابقش سپاهان را از دست داده است در این رابطه توضیحات جالبی می‌دهد.

با این کارت قرمز بازی با سپاهان اصفهان تیم سابق خودت را از دست دادی.
من از آقا یحیی عذرخواهی می‌کنم اما واقعاً نمی‌شد سکوت کرد. نمی‌توانستم بایستم و بازیکن ذوب‌آهن به همبازی‌ام فحش بدهد.

اما عبدا… حسینی مدافع ذوب‌آهن بعد از پایان دیدار مصاحبه کرد و گفت که فحش نداده است؟
دروغ می‌گوید! کاش آن‌قدر وجودش را داشت و حقیقت را می‌گفت اما من می‌گویم او فحش ناموسی داد و من هم جوابش را دادم. آدم باید مرد باشد یا یک کاری را انجام ندهد اگر هم انجام داد دروغ نگوید. شما صحنه قبل از درگیری را دیدید؟

بله، حامد لک خودش را روی توپ انداخت و عبدالله حسینی به سمت او رفت و تصور کرد دروازه‌بان شما می‌خواهد وانمود کند برخوردی صورت گرفته است. در ادامه هم مدافع ذوب‌آهن لگدی به چمن کنار حامد لک و هوا زد و…  
اگر آن لگد عبدالله حسینی به سر حامد لک می‌خورد چه می‌شد؟ فاصله لگد مدافع ذوب‌آهن و حامد لک ۱۰ سانت هم شاید نبود و اگر دروازه‌بان ما سرش را بی‌هوا برگردانده بود خدای ناکرده ضربه مغزی می‌شد. این رفتارها جوانمردانه نیست. ما فوتبال بازی می‌کنیم برای معرفت و دوستی نه اینکه به بازیکن تیم حریف صدمه بزنیم.

بعد از آن لگد جلو رفتی و با مدافع حریف درگیرشدی؟
علت داشت! گفتم که داشت به همبازی و هم‌تیمی‌ام فحش ناموسی هم می‌داد. آن لگد را زده بود و فحش هم می‌داد. نمی‌توانستم تماشا کنم. من بعد از بازی گفتم ازهواداران هم عذرخواهی می‌کنم ولی باید جواب بازیکن بی‌ادب ذوب‌آهن را می‌دادم.

ولی بازی حساس پرسپولیس و تیم سابقت سپاهان اصفهان را از دست دادی؟
بله، ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید. ما بازیکنان خوبی داریم که به راحتی جای من را پُر خواهند کرد.

فکرش را می‌کردی در دقیقه ۹۰ گل بخورید و بازی برده را با مساوی عوض کنید؟
حیف شد. می‌توانستیم هر۳ امتیاز بازی را بگیریم اما شرمنده هواداران شدیم. ان‌شاءالله در دیدارهای آینده جبران خواهیم کرد. ما بهترین تیم ایران هستیم و تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که هنوز باختی را تجربه نکردیم. مطمئن باشید باز هم برای قهرمانی خواهیم جنگید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)