پیشکسوت پرسپولیس گفت: حضور هواداران در ورزشگاه برگ برنده تیم گل‌محمدی برابر آلومینیوم خواهد بود.

سعید تهرانی‌نژاد با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر امسال اظهار داشت: پرسپولیس در فصل جاری شرایط خوبی دارد و امیدوارم این روند تا پایان فصل حفظ شده و پرسپولیس بتواند با کسب پیروزهای متوالی و حداکثر امتیازات در این فصل جام قهرمانی را از آن خود کند.

وی در ادامه افزود: اگرچه در بعضی از بازی ها نوسان هایی را در عملکرد تیم شاهد بودیم اما این موضوع که پرسپولیس توانسته با وجود برخی مشکلات از جمله محرومیت، مصدومیت ها و برخی حواشی و اشتباهات داوری صدر جدول را به خودش اختصاص دهد، اتفاق خوبی برای قرمزپوشان محسوب می شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مشکلات این تیم که در بعضی از بازی‌ها باعث عدم موفقیت سرخ‌ها شده است، تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر در فاز حمله با کمبودهایی روبرو است که امیدواریم با حضور مهاجم جدید برزیلی و بهتر شدن شرایط جسمانی عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته این کمبودها به زودی مرتفع شود. ضمن این که در خط میانی در برخی از بازی ها شاهد ناهماهنگی هایی هستیم که لزوم ایجاد هارمونی بیشتر را می طلبد. به نظرم پرسپولیس یک پلی میکر فعال می خواهد. در مقطعی سروش رفیعی به خوبی این نقش را در ترکیب پرسپولیس اجرایی می کرد که نیمکت نشینی او در بعضی بازی ها باعث شد این روند برای او و پرسپولیس ادامه دار نشود.

تهرانی‌نژاد درباره تاثیرات شکست سرخ‌ها در اهواز در مسیر قهرمانی به برنا گفت: اصلا نباید به این بازی و نتیجه اش توجه شود. با این باخت توانایی های پرسپولیس در راه قهرمانی زیر سوال نمی رود. همه می دانند که پرسپولیس اصلی ترین مدعی قهرمانی است و اسم پرسپولیس کافی است که برای امتیاز گرفتن از این تیم دست به هر کاری بزنند. در مواجهه با چنین شرایطی پرسپولیس باید هوشیار باشد و به حواشی ورود نکند چرا که رقبا می خواهند از این طریق ترمز پرسپولیس را بکشند و هوشیاری پرسپولیسی ها باعث می شود در رسیدن به اهداف شان ناکام بمانند. 

سرمربی سال‌های قبل تیم نونهالان پرسپولیس در مورد جدال امروز تیم گل‌محمدی برابر آلومینیوم در هفته هجدهم لیگ تصریح کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و نفرات خوبی را در اختیار دارد اما پرسپولیس می تواند با شناختی که از این تیم دارد برابر حریفش نتیجه مطلوبی را کسب کند. مهم ترین اتفاق این دیدار بازی خانگی پرسپولیس با حضور هوادارانش است که این موضوع می تواند برگ برنده پرسپولیس در این دیدار باشد. حضور طرفداران ولو به صورت محدود می تواند از نظر روحی و روانی برای پرسپولیس امتیاز بزرگی باشد و به این تیم کمک کند تا با انرژی مثبتی که از سکوها می گیرند با روحیه بهتری برای پیروزی تلاش کنند. ورزش به خصوص فوتبال بدون حضور هواداران و تماشاگران معنا و مفهومی ندارد و پرسپولیس امروز می تواند با بهره گیری از بازی در خانه مسیر پیروزی را هموار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)