مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جوان که صحبت هایی در خصوص انتقالش به تبریز مطرح بود چندی است به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب است.


حلافی روز سه شنبه برای حضور در کمیته انضباطی به باشگاه آمد و گفتگویی انجام داد که به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس مرور می کنید:

 

چرا به کمیته انضباطی دعوت شدی؟


به خاطر عدم حضور در اردوی دبی به این کمیته دعوت شدم.

 

آیا مشکل پاسپورت داشتی یا موضوع چیز دیگری بود؟

 

مهلت پاسپورتم به اتمام رسیده بود و از سوی دیگر، کارت ملی ام را گم کرده بودم و وقتی برای ارائه مدارک پاسپورت جدید به اداره گذرنامه مراجعه کردم، پس از چند روز به من اعلام کردند که مدارک دیگری مورد نیاز است و بنده نیز برای تهیه مدارک درخواستی به شهرستان رفتم و با هر زحمتی بود مدارک لازم را آوردم اما تاکنون نیز همچنان گذرنامه ام صادر نشده است و فکر می کنم برای سفر به عربستان نیز با مشکل مواجه شوم.

 

آیا این موضوع را به باشگاه انعکاس داده اید؟

بله. محمود خوردبین سرپرست تیم، از این موضوع اطلاع داشته و قرار است با پیگیری مسئولان باشگاه، گذرنامه ام را دریافت کنم تا بتوانم در اولین بازی آسیایی پرسپولیس در عربستان حضور داشته باشم.

 

مسئولان کمیته انضباطی توضیحات شما را قبول کردند؟

مسئولان این کمیته به من گفتند که باید زودتر از اینها برای تعویش گذرنامه ام اقدام می کردم و من هم در این خصوص توضیح دادم: در زمانی که به تیم ملی امید دعوت شده بودم، پاسپورتم در اختیار سرپرست تیم ملی امید بود و بعد از پیگیری های لازم، پاسپورتم را از فدراسیون فوتبال گرفتم اما کارت ملی ام گم شد! در هر حال، به حکم کمیته انضباطی باشگاه، احترام می گذارم و منتظر رای این کمیته هستم.

 

در مورد مصدومیتت بگو.

در اردوی ترکیه عضله پایم با گرفتکی شدید مواجه شد. با همین گرفتگی، احساس می کردم پایم کش آمده و پس از سپری کردن تمرینات پر فشار در آنتالیا، یک پارگی خفیف عضله ای به سراغم آمد که با تمریناتی که از سوی پزشک تیم انجام دادم، مداوا شد.

 

تمرینات تیمی را چه زمانی آغاز می کنی؟

عضله مصدوم را تقویت کردم و فکر می کنم بعد از بازی بوشهر در کنار تیم پا به توپ شوم و در تمرینات گروهی شرکت کنم.

 

بازی با راه آهن و شاهین را چطور ارزیابی می کنی؟

به نظر من اگر درصدی همانند بازی با صنعت نفت به میدان می رفتیم حتما این تیم را شکست می دادیم اما بازی با شاهین یک بازی سخت است. اگر نترسیم می توانیم نتیجه بگیریم. شاهین روی زمین خیلی خوب بازی می کند ولی ما باید از آنها انتقام بگیریم.

 

به عنوان یک مهاجم، دلیل عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس را در چه عاملی می بینی؟

به نظر من یکی از مشکلات ما حضور بازیکنان در تیم ملی است چرا که وقتی سرمربی بازیکن کلیدی و ملی پوش خود را در اختیار ندارد و پس از اضافه شدن آنها به تیم، زمانی لازم است که دوباره با تیم هماهنگ شوند و این موضوع کار گروهی و تیمی را دچار مشکل می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)