پرسولیس نیوز : مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس درباره صحنه منجر به اخراج يحيي گل‌محمدي مي‌گويد: در آن صحنه نه خطايي رخ داد، نه اتفاق ديگري، فقط آقا يحيي رفت جلو گفت چي گرفتيد؟

تا آنجا كه من شنيدم حرف بدي نزد. در ضمن همه آقا يحيي را مي‌شناسند. او در دوره بازيگري و مربيگري هيچ وقت اهل اعتراض و داد و بيداد نبوده. اتفاقا ما در تيم‌هاي ديگر ديده‌ايم كه مربيان مدام اعتراض مي‌كنند اما اين بنده خدا ساكت است و فقط مي‌خواست بپرسد چه خطايي گرفته و چرا اوت را نگرفته؟ بعد داور آمد گفت برويد بالا و بي‌جهت اخراجش كرد.

سعيد عزيزيان  با اشاره به اينكه نمي‌داند چرا در چند هفته اخير داوري‌ها عليه پرسپوليس بوده درباره اتفاقات بندرعباس توضيح مي‌دهد: وقتي براي گرم كردن دروازه‌بان‌ها داخل زمين رفته بودم و مي‌خواستم از نقطه كرنر توپ را سانتر كنم يك سنگ بزرگ از كنار گوشم رد شد در حالي كه ما كاري با آنها نداشتيم. من هم چيزي نگفتم و فقط سرم را تكان دادم. در حين بازي هم به طرف نيلسون سنگ زدند كه او برداشت و به داور نشان داد اما داور گفت ادامه بده. واقعا اگر آن سنگ به سر دروازه‌بان ما مي‌خورد چه اتفاقي مي‌افتاد؟ حتما بايد كسي جانش را از دست مي‌داد يا ناله مي‌كرد تا داور ترتيب اثر بدهد؟

وي ادامه مي‌دهد: ما وقتي از نيمكت جلوتر مي‌رفتيم تا آب به بازيكنان بدهيم به طرفمان بطري آب، قوطي نوشابه، شيشه‌هاي سس و شيشه‌هايي شبيه قطره چكان پرت مي‌كردند. من اينها را به ناظر نشان مي‌دادم و او مي‌گفت عيبي ندارد يا مثلا كنار پولادي يك آجر خورد زمين اما داور كاري نداشت. انگار حتما بايد يك نفر قرباني مي‌شد و بعد يادشان مي‌افتاد چه كار كنند.» عزيزيان مي‌گويد: «نمي‌دانم چرا با پرسپوليس اين كارها را مي‌كنند. چرا فدراسيون با پرسپوليس لج كرده. چرا كميته انضباطي به جاي جريمه كردن پرسپوليس به اعتراض‌ها رسيدگي نمي‌كند؟ من مدت‌ها است از باشگاه شاهين بوشهر طلبكارم و راي هم به نفع من صادر شده اما به پولم نرسيده‌ام. بعد رفته‌ام از طريق ديگر پيگيري كردم و آن وقت آقاي حسن‌زاده مي‌گويد مگر شما نمي‌خواهيد در اين مملكت مربيگري كنيد؟ واقعا هنوز نمي‌دانم منظور ايشان چه بوده. نكند آقايان انتظار دارند از حقوق و پولم بگذرم تا بتوانم مربيگري كنم؟ تا الان نفهميده‌ام منظورشان چه بوده اما انگار يك جايي بايد اقتدارشان را نشان بدهند و عوض رسيدگي به اتفاقات بندرعباس، تيم ما را جريمه مي‌كنند.

وي درباره غيبت گل‌محمدي و مجتبي حسيني و حضورش به تنهايي روي نيمكت پرسپوليس در ديدار با سايپا مي‌گويد: حتما آقاي گل‌محمدي و حسيني همه كارها را انجام مي‌دهند و از بيرون نكات لازم را گوشزد مي‌كنند. من هم در خدمتم و هر كمكي از دستم برآيد انجام مي‌دهم البته بچه‌هاي تيم ما هر كدامشان يك مربي هستند و به مسائل واقفند اما از بالا آقا يحيي و حسيني نكات را خواهند گفت.

 عزيزيان درخصوص حضور پسرش در تمرين‌هاي پرسپوليس مي‌گويد: آيدين 21 سال سن دارد و در تمرين آن روز كنار زمين نشسته بود و كاري نمي‌كرد اما متاسفانه بعضي روزنامه‌ها نوشتند پسر عزيزيان با تيم تمرين مي‌كند آيدين پرسپوليس را دوست دارد و پيراهن تيم را هم پوشيده بود. آيا يك هوادار كه پيراهن تيم را پوشيده و كنار زمين نشسته حتما آمده كه تمرين كند؟ من مانده‌ام كه اين مسائل را چه كساني مطرح مي‌كنند. آيدين آن روز روي نيمكت نشسته بود و از جايش بلند نشد. پسر من اصلا فوتباليست نيست و پايش به چمن نخورده. او فقط پرسپوليس را از بچگي دوست داشته و بهتر است برخي وجدان را زير پا نگذارند و حقيقت را بنويسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)