حقیقی و میثاق اختلافی ندارند
مرجع خبری پرسپولیس : مربی گلرهای پرسپولیس گفت: اگر تیم ما کامل بود احتمال زیاد به اردو آلمان یا اسپانیا می رفتیم.

 

سعید عزیزیان با اشاره به وضعیت تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: یک روز در میان تمرینات ما 2 جلسه است. وقتی از بازیکنان تست آمادگی گرفتیم، پیشرفت خیلی خوبی داشتند و امیدواریم بتوانیم تیم خیلی آماده ای را روانه لیگ یازدهم کنیم.

 

وی افزود: ما با نفرات کمی تمرینات را دنبال می کنیم ولی نمی توانیم منتظر بمانیم تا تیم کامل شود. بالاخره تیم کامل می شود. الان منتظریم تا ملی پوشان ما برگردند و تیم کامل شود. یقین بدانید که به زودی می بینید که چه تیم خوب و قوی داریم.

 

مربی گلرهای پرسپولیس تصریح کرد: چون نفرات ما کم هستند تصمیم گرفتیم تا به اردوی ترکیه برویم. اگر تیم ما کامل بود به احتمال زیاد به یکی از کشورهای آلمان یا اسپانیا برای برپایی اردو می رفتیم که البته بستگی به نظر سرمربی داشت.

 

عزیزیان با اشاره به مشکلات حقیق و معمارزاده گفت: این دو نفر از اول هم مشکلی نداشتند و با هم خوب بودند ولی دشمنان این مسائل را بزرگ می کنند. هر دو نفر از گلرهای خوب و حرفه ای ما هستند. دیدید که در لیگ هفتم کریمی، رودباریان و واعظی بودند و چقدر با هم رفاقت داشتند. مطمئن باشید آن رفاقت را در تیم امسال هم جا می اندازیم.

 

وی ادامه داد: ما طوری رفاقت ایجاد می کنیم که رقابت سالمی ایجاد شود که به نفع هواداران و پرسپولیس باشد. اصلا حقیقی از آمدن میثاق ناراحت نشده است. حقیقی الان دیگر جوان نیست که ناراحت شود. حقیقی می داند که هر تیم به 2 دروازه بان خوب نیاز دارد.

 

مربی گلرهای پرسپولیس افزود: از الان گلر اول ما مشخص نیست. هردروازه بانی از لحاظ فنی و روحی روانی آماده تر باشد، در ترکیب قرار می گیرد.

 

عزیزیان گفت: نگران یارگیری پرسپولیس نباشید. ما بقیه را هم می گیریم. ما تا به حال بد بازیکن نگرفتیم. مدعی قهرمانی هستیم و فقط برای قهرمانی تلاش می کنیم. مطمئن باشید به چیزی جز اول شدن فکر نمی کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)