از مراسم خداحافظی راضی ام
مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری مثل همیشه آرام و منطقی حرف می زند و البته می گوید : دو تیم استقلال و پرسپولیس باید در فضای آرام و دور از هیجانات کاذب بازی کنند تا بازیکنان بتوانند همان کیفیت اصلی خود را در دربی به نمایش بگذارند.

 

به گزارش مرجع خبری ، کریم باقری اظهار داشت : دربی یک دیدار خاص است و نتایج بازی های قبلی مان هیچ تاثیری در آن ندارد به همین دلیل هم ما همه تلاشمان را می کنیم تا در بازی با استقلال پیروز شویم. قرار داشتن در شرایط بسیار خوب جسمانی و فکری ما را بیش از پیش به نتیجه گیری مقابل استقلال امیدوار کرده است.

 

وی در خصوص گلزنی اش در این دیدار گفت : من از این حرف ها نمی زنم و هرگز نمی گویم حتما به استقلال گل می زنم همیشه منطقی حرف زده و منطقی راجع به فوتبال فکر کرده ام الان هم می گویم اگر در موقعیت گلزنی قرار بگیرم شانسم را برای باز کردن دروازه استقلال امتحان خواهم کرد.

 

 

وی تصریح کرد : همیشه یاد گرفته ام فوتبالیست باید حرفهایش را در زمین بزند.

 

کریم باقری در مورد روحیه خود و علی دایی برای دیدار با استقلال گفت : همه روحیه من و علی دایی را می شناسند و می دانند همیشه روحیه مان بالاست به همین دلیل هم در بازی دربی سعی خواهیم کرد روحیه بالا و جنگندگی در دربی را به بهترین نحو برای بازی دربی به بازیکنانمان تزریق کنیم.

 

باقری در پاسخ به این سوال که بسیاری اعتقاد داشتند شما غریبانه از تیم ملی خداحافظی کردید گفت : من به نظر همه دوستان احترام می گذارم اما تمام ایرانی هایی که بازی من را دیدند یا در سکوها حضور داشتند مسلما دوست داشتند در شرایط ویژه ای خداحافظی کنم . فکر می کنم شرایط به وجود امده برای خداحافظی من به شکل مطلوبی مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا انجام شدو خودم از مراسم خداحافظی ام راضی هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)