خبرگزاری پرسپولیس : دفتر دار سفیر دانمارک در تهران روز گذشته در گفت و گویی در مورد حضور اشمایکل در ایران گفت:

در دیدار آندرس کریستین سفیر دانمارک در تهران با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، در خصوص برخی موضوعات از جمله سفر پیتر اشمایکل به ایران صحبت شد.

البته برای سفر پیتر اشمایکل دروازه بان افسانه ای تیم ملی فوتبال دانمارک و تیم منچستریونایتد انگلیس به ایران نیز تاریخ معینی مشخص نشده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در دیدار با سفیر دانمارک گفته بود باشگاه پرسپولیس یک شرکت تجاری هولدینگ تاسیس کرده و در مالزی و شهر اربیل عراق ، نمایندگی آن را فعال کرده است. همچنین به زودی در برزیل نیز شعبه دیگر آن را افتتاح خواهد کرد.

رویانیان در ادامه صحبت های خود با سفیر دانمارک اشاره کرده بود که به دنبال فعالیت های ورزشی ، فرهنگی و اقتصادی در کشورهای سوئد ، کرواسی و دانمارک هستیم و مقدمات آن را فراهم کرده ایم تا پروتکل هایی در این زمینه به امضا برسانیم.

سفیر دانمارک نیز خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود هر وقت برای این برنامه ها عازم اروپا هستید به بنده بگویید تا مقدمات مذاکرات شما با فدراسیون فوتبال دانمارک و یکی دو باشگاه مطرح فوتبال کشورمان را فراهم کنم تا برای طرح های ورزشی با شما همکاری کنند.

هفته گذشته سفیر دانمارک به دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفت تا طرفیت در خصوص اوضاع و احوال فوتبال ، اقتصاد فوتبالی و سایر مسائل مربوط به حوزه مدیریت فوتبال به بحث و تبادل نظر بپردازند. اما یکی از اصلی ترین صحبت های طرفین به دعوت سرخپوشان از پیتر اشمایکل بر می گشت که قرار شده به دعوت باشگاه پرسپولیس عازم ایران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)