پرسپولیس نیوز : جمعی از مسئولین و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای بازدید از مدرسه فوتبال این باشگاه به استان گلستان سفر کردند.

بهروز منتقمی، امیدعلی‌ پورحسن معاون فنی ورزشی، حمید استیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، بهنام ابوالقاسم پور مدیر استعدادیابی آکادمی، مرتضی فنونی زاده و رحیم یوسفی مربیان تیم‌های پایه و محسن رنجکش نماینده روابط عمومی اعضای گروه پرسپولیس در این سفر بودند که صبح امروز تهران را برای افتتاح آکادمی فوتبال پرسپولیس در گرگان ترک کردند. پرسپولیسی‌ها در این شهر مورد استقبال مسئولین قرار گرفتند.

گروه اعزامی پرسپولیس در مزار شهدای گرگان  مورد استقبال استاندار این شهر قرار گرفت و بهروز منتقی چند دقیقه‌ای با استاندار گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

قرار است پرسپولیسی‌ها در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران فوتبال گرگان حاضر شوند و منتقمی هم در این مراسم به سخنرانی بپردازد.

همچنین گروه اعزامی پرسپولیس در مراسم اختتامیه ترم اول مدرسه فوتبال این باشگاه در گرگان حضور پیدا می‌کنند و نخبگان گرگانی مورد ارزیابی مربیان پایه پرسپولیس قرار می‌گیرند.

به گفته روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تا به امروز 67 مدرسه فوتبال این باشگاه در سراسر کشور راه‌اندازی شده که در مجموع 12940 نوجوان و جوان در آن آموزش می‌بینند. البته تا به حال 100 متقاضی جدید دیگر از طریق سایت باشگاه پرسپولیس درخواست مجوز مدرسه فوتبال این باشگاه را داشته‌اند که قرار است با تایید مسئولین برای آنها مجوز صادر شود.

 

 اعضای گروه پرسپولیس امروز پس از ورود به گرگان در فرودگاه با استقبال بازیکنان و مسئولان مدرسه فوتبال پرسپولیس و تعدادی از هواداران روبرو شدند که با یک دستگاه اتوبوس در محل حاضر شده بودند. مسئولان باشگاه پرسپولیس در بدو ورود به گرگان به روال سفرهای قبلی راهی گلزار شهدای این شهر شدند. البته این حضور مناسبت دیگری هم داشت و آن شهادت یکی از جانبازان گرانقدر جنگ تحمیلی بود که به دیدار یار شتافت. این شهید، پدر یکی از بازیکنان حاضر در مدرسه فوتبال پرسپولیس بود و مسئولان باشگاه نیز بر سر مزار گلگون وی حاضر شدند.

اعضای باشگاه پرسپولیس با حضور حسن صادق‌لو استاندار جدید گلستان همراه شد که همین امر وقتی برای ملاقات و گفتگویی بین وی و بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس انجامید و استاندار گلستان با استقبال از حضور نمایندگان باشگاه پرسپولیس خوش آمد گفتند.

 

 قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و تقدیر از برترین های ورزشی استان گلستان شرکت خواهد کرد.

بهروز منتقمی که به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به منظور بازدید از آکادمی فوتبال پرسپولیس راهی گرگان شده‌اند، در جریان این حضور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و تقدیر از برترین های ورزشی گلستان نیز حضور پیدا خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس که در سوابق کاری خود مدیر کل ورزشی چند استان بوده است طبق برنامه قرار است در این مراسم به ایراد سخنرانی بپردازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)