مرجع خبری پرسپولیس : سفير ايران در ازبكستان گفت: اميدوارم امسال، سال خوبي براي پرسپوليس باشد و اين تيم بتواند به موفقيت‌هاي بيشتري برسد.

 

 كشاورز‌زاده سفير ايران در ازبكستان شب گذشته ميزبان اعضاي تيم پرسپوليس بود.وي در جريان اين مراسم در سخناني ضمن خسته نباشيد به پرسپوليسي‌ها در مورد ديدار اين تيم با بنيادكار ازبكستان گفت: بازي خوبي انجام داديد. اميدوارم امسال، سال خوبي براي پرسپوليس باشد و اين تيم بتواند در سال جديد به موفقيت‌هاي بيشتري برسد.

سفير ايران افزود: باعث افتخار بود كه در خدمت تيم پرسپوليس باشيم. ما سال گذشته ميزبان ورزشكاران زيادي در سطوح ملي از جمله تيم‌هاي فوتبال، فوتسال و وزنه برداري بوديم.

 

كشاورز‌زاده تصريح كرد: كاشاني قبل از سفر پرسپوليس از من خواست شرايط مناسبي را براي ورود پرسپوليس به ازبكستان فراهم كنم. به همين منظور از حدود 4 هفته قبل كارها را آغاز و اطلاعات لازم را كسب كرديم تا مشكلاتي كه در سال‌هاي گذشته وجود داشت تكرار نشود.

 خدا را شكر كه تلاش‌هايمان به نتيجه رسيد تا سرخپوشان بدون هيچ مشكلي وارد ازبكستان شوند. در همين زمينه با حبيب كاشاني جلسه‌اي را برگزار و در مورد مسائل مختلف صحبت كرديم.

سفير ايران در ازبكستان يادآور شد: آگاهي زيادي از فوتبال ندارم اما در همين حد مي‌دانم كه پرسپوليس بازي قابل قبولي انجام داد و اميدوارم اين نتايج خوب همچنان ادامه داشته باشد تا اين تيم باعث افتخار ايران شود.

وي همچنين از محمود خوردبين و علي دايي تشكر كرد و گفت: از ايراني‌هاي مقيم ازبكستان كه از پرسپوليس حمايت كردند تشكر مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)