پرسپولیس نیوز : سفرای کشورهای ایتالیا، کرواسی، گرجستان و سازمان ملل متحد به همراه تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهمانان ویژه دیدار نمادین ستارگان پرسپولیس و میلان خواهند بود.

 دیدار نمادین ستارگان پرسپولیس و میلان مهمانان ویژه‌ای خواهخد داشت که برای حضور هر چه بهتر آنها هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

سفیر ایتالیا و معاون او، سفرای کرواسی و گرجستان، گری لوییس، سفیر سازمان ملل متحد در ایران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تنی چند از هنرمندان و پیشکسوتان پرسپولیس، مهمانان ویژه این دیدار خواهند بود.

همچنین 100 نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه ایتالیایی در تهران درخواست حضور در ورزشگاه آزادی را داشته‌اند که باشگاه پرسپولیس در حال انجام هماهنگی‌های لازم است.

با توجه به این که جایگاه VIP ورزشگاه آزادی محدودیت جا دارد، باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا در صورت امکان علاوه بر جایگاه ویژه، جایگاه کناری آن را برای استقرار مهمانان ویژه بازی در اختیار بگیرد.

باشگاه پرسپولیبس همچنین آخرین تصمیم‌های اتخاذ شده برای این بازی را به این شرح اعلام کرد:

کاخا کالادزه، بازیکن تیم ستارگام میلان، هم‌اکنون وزیر توسعه گرجستان نیز هست و به همین دلیل برای حضور در ایران باید هماهنگی‌های لازم را از طریق سفارت این کشور در ایران انجام دهد اما او پس از ورود به ایران به همراه سایر بازیکنان میلان به هتل خواهد رفت و به عنوان بازیکن به میدان می‌رود.

پائولو دی کانیو، به دلیل انجام عمل جراحی از حضور در دیدار برابر پرسپولیس انصراف داد و به جای او داریو سیمیچ (با تجربه 10 فصل حضور در اینترمیلان و آث‌میلان) بازی خواهد کرد.

کاروان تیم میلان قبول کرد که به دلیل هزینه‌های بالای پروازهای خارجی، با پرواز ایران‌ایر به ایران سفر کند. به محض ورود کاروان میلان به تهران، از آنها استقبال به عمل خواهد آمد.

بنا به دستور سازمان لیگ فوتبال ایران، از حضور افراد بدون آی.دی کارت در کنار زمین ممانعت به عمل می‌آید. به همین منظور فردا (چهارشنبه) برای دریافت آی.دی‌کارت بازیکنان پرسپولیس و میلان اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

با توجه به این که حدود 6000 بلیت اینترنتی این بازی فروخته شده پیش بینی می‌شود که استقبال خوبی از بازی به عمل بیاید. هواداران پرسپولیس می‌توانند علاوه بر تماشای بازی، برای خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا سنگ تمام بگذارند.

شعار این بازی – صلح برای همه – روی پیراهن کودکانی که به همراه بازیکنان به میدان می‌آیند‌ درج خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)