سفیر تاجیکستان واکنش جالبی به بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان نشان داد.

نظام‌الدین زاهدی، سفیر تاجیکستان در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اظهار کرد: تیم استقلال تاجیکستان یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین تیم‌های تاجیکستان محسوب می‌شود.

زاهدی ادامه داد: امیدواریم که این بازی نه فقط به عنوان یک رقابت ورزشی بلکه به عنوان یک وسیله برای تقویت همکاری فرهنگی و ورزشی دو کشور باشد.

سفیر تاجیکستان افزود: دو سال پیش هم تیم پرسپولیس در مقابل تیم ما در تاجیکستان در دقیقه 90 برنده شد. جدا از برنده بازی مهم نمایش و کیفیت بسیار خوب آن بازی بود.

وی در واکنش به استقبال تماشاگران تاجیکستان از تیمشان در ورزشگاه گفت: می‌آیند اما تعدادشان زیاد نیست. بعد از لغو روادید بین دو کشور تماشاگران ایران و تاجیکستان می‌توانند به سهولت بیشتری این بازی‌ها را در کشورهای یکدیگر تماشا کنند.

زاهدی در واکنش به حضور تیمی همنام استقلال تاجیکستان در ایران افزود: هر دو کشور استقلال دارند. ما پرسپولیس نداریم اما ارادتمند پرسپولیس و شیراز هستیم.

سفیر تاجیکستان درخصوص پیش‌بینی نتیجه بازی مقابل پرسپولیس گفت: من انتظار دارم تیم استقلال تاجیکستان برنده شود اما میدان مسابقه نشان خواهد داد چه تیمی برنده خواهد شد و اعتراف می‌کنم کیفیت فوتبال ایران در این سال‌ها خیلی بالا رفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)