باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی اعلام کرده جذب دو گزینه جدیدی که برای خط حمله درخواست کرده منتفی شده است.

امروز اخباری منتشر شد مبنی بر این که برای جذب مهاجم خارجی باشگاه 60 تا 70 میلیارد معادل ۱ تا ۱.۵ میلیون دلار بودجه دارد و همین مقدار هم تا پر شدن سقف قرارداد خالی است.

اما مبلغ بودجه واقعی و البته باقی مانده برای پر شدن سقف قرارداد در خوشبینانه ترین حالت ۶۵۰ هزار دلار است. جذب دو مهاجم جدیدی که گل محمدی معرفی کرده هم به همین دلیل به بن بست رسیده است.

یکی ازمسئولان باشگاه در این خصوص گفته: بودجه باقیمانده برای جذب مهاجم طبق سقف قرارداد حدود ۶۰۰ هزار دلار است و چون دو مهاجمی که اخیرا معرفی شده اند هزینه جذب شان بیش از یک میلیون دلار است امکان جذب آنها وجود ندارد. شک نداریم ما تخلفی کنیم برای پرسپولیس مشکل ساز می شود. ما و دو تیم دیگر درخواست افزایش ۳۵ میلیاردی بودجه برای تیم های آسیایی را دادیم که مورد موافقت قرار نگرفت. حتی پیشنهاد دادیم مثل سپاهان قراردادها را تهاتر کنیم که گفتند نمی شود.

وی درباره اینکه یک مقام هیات مدیره گفته بودجه 60-70 میلیاردی برای جذب مهاجم داشته باشیم گفت: نه براساس اعلام رسمی سازمان لیگ امکان هزینه حدودا ۶۰۰ هزار دلاری داریم. بعد از مذاکرات با دو گزینه اخیر این را به کادر فنی هم اعلام کردیم. آنها امیدوار بودند این گزینه ها به مبلغ کمتر راضی شوند یا باشگاه بتواند فدراسیون را محاب کند که امکانش مهیا نشده است.

در مذاکرات اولیه پیشنهاد یکی از بازیکنان یک میلیون و 300 هزار دلار و دیگری یک میلیون و 100 هزار دلار بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)