پرسپولیس نیوز : هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان کشور این هفته با انجام پنج بازی درتهران و شهرستان ها پیگیری شد و تیم ملی حفاری اهواز توانست با استفاده از غیبت تیم پرسپولیس بار دیگر به صدر جدول رقابت ها باز گردد.

 تیم ملی حفاری اهواز این هفته میهمان تیم جراحی مهر نوشهر بود و پس از دریافت یک گل درهشت دقیقه نخست این بازی ، توانست بازی را با نتیجه هفت بر یک به پایان برد و با دست پر راهی شهر خود شود.

این درحالی است که تیم نوشهر هفته گذشته در برابر تیم پرسپولیس تهران بازی کرد و درحالی که پرسپولیسی ها با تحمل سختی زیاد در نیمه نخست چهار گل وارد تیم نوشهر کردند اما با شگفتی زیاد کارشناسان در نیمه دوم این بازی توانستند 18 گل وارد دروازه این تیم کنند .

در حال حاضر تیم ملی حفاری اهواز با داشتن 51 امتیاز در رده نخست جدول فوتسال زنان قرار دارد و تیم پرسپولیس با یک بازی کمتر ، تفاضل گل بیشتر و 48 امتیاز رده سوم جدول را در اختیار دارد.

تیم ملی حفاری اهواز هفته آینده و قرعه استراحت مواجه است و تیم پرسپولیس باید به مصاف تیم قدرتمند پالایش نفت ابادان برود که حالا با ایستادن در رده دوم جدول بیش از هر زمانی برای شکست پرسپولیس انگیزه دارد .

امروز تیم پالایش نفت ابادان میزبان تیم هیات فوتبال گیلان بود و در نهایت نماینده آبادان که امسال یکی از مدعیان اصلی این رقابت ها است ، توانست با نتیجه 16 بریک حریف خود را از پیش روی برداشته و با 49 امتیاز همچنان و یک پله صعود در رده دوم جدول ایستاده است.

مسئولان تیم گیلان مدعی شدند که به دلیل همزمانی مسابقات با امتحانات بازیکنان این تیم فقط پنج بازیکن دراختیار داشته اند.

درهر حال این تیم همچنان در قعر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد .

در سومین بازی امروز تیم های کاسپین قزوین و شهرداری اشکنان مقابل هم به میدان رفتندو در نهایت نماینده قزوین توانست با نتیجه نزدیک شش بر پنج میزبان خود شکست دهد.

در دیگر بازی این هفته شمشاد شهردای دلیجان بازی را نتیجه شش بر چهار به حریف واگذار کرد.

و آخرین بازی را تیم های هیات فوتبال شهریار و دانیال ایذه برگزار کردند و که نتیجه این بازی چهار بر سه به نفع هیات فوتبال شهریار پایان یافت .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)