مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس اين روزها بلاتكليف است و سكوت عجيب مسئولان نيز به اين بلاتكليفي دامن مي‌زند

دور جديد تمرينات تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر براي دوره نهم اين مسابقات در حال آغاز شدن است و حتي برخي تيم ها استارت زده‌اند اما ظاهرا هنوز زمان براي تيم بزرگ و مردمي پرسپوليس ثابت باقي مانده است. تيمي كه بايد براي جبران ناكامي فصل گذشته خود زودتر از سايرين دست به كار مي شد، همچنان در مشكلات درون باشگاهي دست و پا مي‌زند و دريغ از پاسخ دهنده و افسوس از زماني كه از دست مي‌رود.
15
مرداد يعني حدود 51 روز ديگر سوت آغاز ليگ نهم زده مي‌شود و پرسپوليس در اين مي‌سوزد كه چه كسي را به عنوان مدير بالاي سر خود داشته باشد.
امروز استقلال مدعي هميشگي قهرماني و رقيب سرخپوشان تمرينات خود را آغاز مي‌كند و با برنامه‌هاي از پيش تعيين شده جذب بازيكن در اين تيم ادامه دارد اما در خانه رقيب شور و شوقي از اين ماجرا نيست و همان معدود بازيكنان گرفته شده نيز سرنوشت نامعلومي دارند. سپاهان و ذوب‌آهن و چند تيم مدعي ديگر هم تمرينات خود را آغاز كرده‌اند اما پرسپوليس هنوز اندرخم يك كوچه است.

* بازگشت حبيب كاشاني با اگرها و شايدها
هنگامي كه پرسپوليس با حبيب كاشاني قهرمان شد؛ مشكلات اين مدير با سازمان تربيت بدني به اوج خود رسيد و در نهايت به قطع همكاري وي با باشگاه منجر شد. در حالت طبيعي تصور مي‌شد تيم قهرمان كه هميشه در ليگ ايران با كسب قهرماني تازه مشكلاتش آغاز مي‌شود با چه دشواري هايي روبرو است اما كدام هوادار اين تيم مي توانست با وجود خريدهاي خوب و بازگرداندن افشين قطبي چنين روزهاي بدي را پيش بيني كند. شايد همين تغييرات در مديريت باشگاه بود كه باعث شد بار ديگر سازمان مذاكره با حبيب كاشاني را آغاز كند. در نهايت دو طرف با كنار گذاشتن اختلاف نظرها براي همكاري به توافق رسيدند. اين مي‌توانست بهترين خبري باشد كه هواداران پرسپوليس را خوشحال كند. كاشاني ابتدا با عنوان عضو هيات مديره و سپس مديرعامل به باشگاه بازگشت اما اعلام رسمي سازمان تربيت بدني در مورد مديرعاملي او فقط دقايقي طول كشيد و بلافاصله اين خبر از سايت رسمي سازمان برداشته شد.
ماجرا چه بود و چه هست؟ ب

راي پاسخ اين سئوال كه ذهن هر علاقه‌مند به اين تيم را آزار مي‌دهد تلاش ها براي يافتن مسئولان مربوطه را در پيش گرفتيم اما پاسخگويي پيدا نشد. تلاش خبرنگار فارس براي ارتباط با مسئولان باشگاه پرسپوليس بي نتيجه بود؛ يا با تلفن خاموش مواجه مي‌شديم و يا با عدم پاسخگويي.
گمانه‌زني‌ها مي‌گويد كه بحث دو شغله بودن كاشاني مطرح شده است. كاشاني عضو شوراي شهر است و به عنوان مديرعامل نمي‌تواند در پرسپوليس مشغول به كار شود و اين مي‌تواند تنها دليل براي برداشته شدن خبر بازگشت او به اين باشگاه از سوي سازمان باشد كه اگر غير از اين باشد دليلي براي بازگرداندن او به اين باشگاه نبود و سازمان مي‌توانست گرينه ديگري را مدنظر قرار دهد.

* تكليف انصاري‌فرد و خريدهاي او چه مي‌شود؟
آيا پاسخگويي هست كه بگويد در حال حاضر عباس انصاري‌فرد در اين باشگاه چه سمتي دارد و اصلا او حق جذب بازيكن دارد يا خير؟
هنوز نتوانسته‌ايم به اين پاسخ برسيم كه بعد از منتفي شدن احتمال حضور كاشاني در پرسپوليس به عنوان مديرعامل در اين باشگاه در حال حاضر چه كسي تصميم مي‌گيرد. سازمان تربيت بدني نيز به عنوان متولي پرسپوليس سكوت اختيار كرده است.
هيچ يك از مديران تيم حاضر به جوابگويي نيستند. يا موبايلشان خاموش است و يا با صداي بوق ممتد روبرو هستيم كه صاحبانش در جلسات هستند و با سكوت معنادار پنهان شده‌اند.
راستي تكليف بازيكناني نظير امير حسين صادقي، ميثم بائو، آرفي و جلال اكبري كه در زمان مديريت انصاري‌فرد با اين تيم قراداد داخلي امضا كرده‌اند؛ چيست؟ آيا مديرعامل بعدي پرسپوليس و يا سرمربي جديد اين تيم خواهان اين بازيكنان خواهد بود؟

* و ميان اين همه سئوال بي پاسخ؛ سرمربي كيست؟
بحث در مورد جنبه‌هاي مديريتي پرسپوليس چه دردي را از هواداري كه يك فصل سرخورده شده دوا مي‌كند؟ مشتاقان اين تيم فارغ از اينكه چه كسي مديرعامل مي شود؛ چه كسي از اين تيم مي‌رود و آيا دوباره قرار است هدايتي به اين تيم بازگردد؛ مي‌خواهند بدانند سرمربي فصل آينده چه كسي است؟
آيا رويه همان نظر انصاري‌فرد است كه به استفاده از مربيان خارجي معتقد است يا حبيب كاشاني به اين تيم بازمي‌گردد و تصميم ديگري اتخاذ مي‌كند؟
در پرسپوليس خبرهايي هست و نيست. تنها جمله‌اي كه مي‌توان در مورد تيمي كه هواداران ميليوني دارد؛ گفت همين است و بس.
تيمي كه بايد شلوغ ترين روزهاي خبري را داشته باشد، در ساكت‌ترين حالت ممكن قرار دارد و با اين حال مثل كوه آتشفشاني مي‌ماند كه هنوز آتش‌هاي آن زير خاكستر فرصت سر برآوردن پيدا نكرده‌اند. آيا سكوت مسئولان باعث به قهقرا رفتن پرسپوليس نمي‌شود؟
مسئولان سازمان تربيت بدني چه پاسخي براي هواداران اين تيم دارند و اين وضع تا چه زماني ادامه خواهد داشت؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)