مرجع خبری پرسپولیس : سكوهاي آزادي دوباره سرخ مي‌شود

پرسپوليس بعد از سه ماه دوباره جلوي چشم هوادارانش به ميدان مي‌رود تا آنهايي كه حدود 92 روز در حسرت تماشاي تيم محبوبشان از فاصله چند متري مانده بودند با تيمي كه كلي تغيير قيافه داشته خو بگيرند. آخرين باري كه پرسپوليسي‌ها به ورزشگاه آزادي آمدند 7 خردادماه بود، بازي با بنيادكار ازبكستان كه تقريبا ورزشگاه پر شد. شكست و حذف در ليگ قهرمانان از آخرين حضور طرفداران پرسپوليس در ورزشگاه خاطره خوشي را بر جاي نگذاشته اما فردا شب شايد اوضاع فرق كند. طي دو سه سالي كه بازي‌هاي ليگ بعد از افطار برگزار مي‌شود استقبال خوبي از بازي‌هاي پرسپوليس به عمل آمده و با در نظر گرفتن اينكه برد مقابل پاس، تيم كرانچار را روي غلطك انداخته و صبا هم حريف كوچكي نيست، ديدن يك جمعيت 50 هزار نفري حداقل انتظاري است كه مي‌توان از تماشاگران پرسپوليس داشت. پرسپوليس هفته اول و سوم در كرمان و همدان فقط دو سه هزار هوادار داشت كه صدايشان به جايي نمي‌رسيد. در بازي مابين اين دو هفته هم آنها طعم گس بي‌پشتيباني سكوها را چشيدند تا خيلي از بازيكنان و كادر فني بعد از هدر رفتن دو امتياز ديگر، خالي بودن سكوها را بهانه بياورند، بهانه‌اي كه البته چندان هم غيرمنطقي نبود.
***
فردا شب با هر حمله پرسپوليس ورزشگاه نيم‌خيز مي‌شود و البته قرار است همه سكوها يكپارچه كل تيم را تشويق كنند. فردا شب دوباره شعار «حمله حمله حمله- پرسپوليس كوبنده» يا سرودهاي مخصوص هواداران مثل «پرسپوليس قهرمان مي‌شه خدا مي‌دونه كه حقشه …»

در ورزشگاه آزادي طنين‌انداز خواهد شد تا همه لذت تماشاي يك فوتبال معمولي با طعم شيرين «فرياد تماشاگران» را حس كنند و از آن حظ ببرند. جمعه شب همچنين قرار است سكوها متحد باشند. حتي اگر پرسپوليس تا دقيقه 70 عقب بود و موفق به گل زدن نشد مديرعامل و سرمربي و بازيكن فحش نشنوند. امسال سه چهار ليدري كه مي‌گفتند سال گذشته بين هواداران تفرقه مي‌انداختند از جمع ليدرهاي فعلي جدا شده‌اند. قرار است در هر جايگاه يك سرليدر به همراه يك فرد ديگر حاضر باشد و البته همه اين افراد در سرتاسر ورزشگاه شعار واحدي داشته باشند. اين اتحاد البته بايد در نحوه تشويق كردن تيم هم مشهود باشد. قرار شده هيچ بازيكني به‌صورت خصوصي و با مايه بيشتر تشويق نشود، بنر هيچ بازيكني از سكوها آويزان نباشد يا در فواصل طبقات و سكو قرار نگيرد. پيراهن بزرگ با شماره هيچ بازيكني هم دست به دست نمي‌شود و فقط پرچم‌هاي قرمز پرسپوليس است كه به اهتزاز درمي‌آيد. بازيكنان و كادر فني هم تك تك تشويق مي‌شوند و تبعيضي در كار نيست. اين‌طوري سكوها نزديكي خود با باشگاه را اعلام مي‌كنند هرچند اين نزديكي دليل خاصي دارد؛ پنج‌شنبه شب تعدادي از ليدرهاي باشگاه طي جلسه‌اي با مديرعامل و معاونت فرهنگي باشگاه درباره بازي فردا شب جلسه دارند. قرار است سكوها براي بازي با صبا كاملا ساماندهي شوند تا جرقه اتفاق شومي از ميان تماشاگران زده نشود. فردا شب پرسپوليس بعد از 92 روز جلوي چشم هوادارانش بازي مي‌كند، اتفاق كمي نيست. اگر اين تقابل دوست‌داشتني حاشيه نداشته باشد حداقل‌اش اين است كه يك مسابقه فوتبال از ليگ برتر نهم را براي بينندگان ميليوني تلويزيون صد برابر هيجان‌انگيزتر و ديدني‌تر خواهد كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)