پرسپولیس نیوز : رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس، اعضای کادر فنی تیم نونهالان پرسپولیس را اعلام کرد و فرامرز سلطانی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

بنابر اعلام مصطفی قنبرپور، فرامرز سلطانی در فصل جاری رقابت‌های فوتبال پایه، هدایت تیم نونهالان پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

در کادر فنی تیم نونهالان؛ مجید غفاری و شهرام سبزی، فرزند زنده یاد مجید سبزی نیز کمک‌های سلطانی خواهند بود.

گفتنی است، مجید سبزی از پیشکسوتان پرسپولیس و از مربیان خوش اخلاق و خوش نام کشور در سطح فوتبال پایه بود که سال‌ها در تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت داشت و کارنامه درخشانی در کشف و پرورش استعدادها داشت.

همچنین دور اول تست‌های فنی رده نونهالان روز شنبه سوم مرداد ماه با حضور 160 متقاضی زیر نظر ایرج پازوکی (مدیر فنی)، فرامرز سلطانی (سرمربی)، مجید غفاری و شهرام سبزی (مربی) برگزار شد که 60 نفر در این مرحله پذیرش شدند که به آنها اعلام شد. این نفرات امروز دوشنبه از ساعت 13 الی 16 در مرحله دوم از دور اول گزینش بازیکنان نونهال در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی شرکت خواهند کرد.

همچنین بنابر اعلام مصطفی قنبرپور رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس، دور دوم گزینش نونهالان از ساعت 13 الی 16 روز سه‌شنبه پنجم مرداد ماه در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی واقع در چهارراه یافت آباد، میدان معلم، نبش خیابان بیگلو برگزار خواهد شد.

این گزینش توسط کادر فنی تیم نونهالان پرسپولیس و تحت نظارت مسوولان آکادمی صورت خواهد گرفت و علاقمندان می‌توانند برای ورود به دنیای حرفه‌ای فوتبال، از این فرصت استفاده کنند.
 

گفتنی است؛ نفرات منتخب در مراحل بعدی مجددا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا در نهایت ترکیب تیم نونهالان پرسپولیس مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)