پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس را به زودی معرفی می کنیم، گفت: طاهری مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس را به زودی معرفی می کنیم، گفت: طاهری مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند.

وی تصریح‌کرد:‌ دوشغله بودن و بازنشسته شدن هیات مدیره استقلال مشکلی ندارد و با دستگاه‌های نظارتی هماهنگ کرده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان درباره لغو بازی پرسپولیس و استقلال در آلمان به دلیل عدم هماهنگی مسئولان ایرانی با طرف آلمانی، گفت: این کار با هماهنگی مدیران عامل باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ایران قرار بود انجام شود و طبعیتا خودشان در این باره پاسخگو خواهند بود. اگر شرایطش فراهم شود این کار صورت می‌گیرد. این در حقیقت تصمیمی است که مدیران دو باشگاه گرفتند و در صورت هماهنگی این بازی انجام می‌شود.

وی درباره زمان تعیین هیئت مدیره پرسپولیس، گفت: به زودی آنها را معرفی می‌کنیم.

سلطانی‌فر درباره پاداش تیم ملی و مشکل در دریافت پول‌ها، اظهار داشت: الان مشکلی برای دریافت پول نداریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسشی درباره مشکل بازنشستگی و دو شغله بودن دو نفر از هیئت مدیره استقلال، گفت: این مسئله مشکلی ندارد و همه اینها را با دستگاه‌های نظارتی بررسی کردیم.

وی درباره تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش، گفت: امیدوارم مجلس تصویب کند. یک‌ سری کمیسیون‌ها تصویب کردند و یک‌ سری هم تصویب می‌کنند و بعد به صحن می‌رود.

سلطانی‌فر درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: فعلا این دو باشگاه دولتی هستند و یک سال و نیم است از خصوصی‌سازی در آمدند.

وزیر ورزش و جوانان درباره پرداخت‌های میلیاردی به برخی بازیکنان فوتبال، اظهار داشت: اینها مسائل مربوط به  فدراسیون است و باید از آنها بپرسیم و فدراسیون‌ها مستقل هستند.

وی درباره استعفای طاهری هم گفت: ایشان دو سه بار استعفا دادند و صحبت کردیم و قرار شد به کارش  ادامه دهد. در صورت انتخاب هیئت مدیره جدید هم انشاءالله به کارش ادامه می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)