پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز با مهاجم گلزن خود عکس یادگاری گرفتند.

پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس تادو و سوشا مکانی به تمرین پنالتی زدن مشغول شدند.

* خوردبین و پانادیچ در پایان تمرین با هم جلسه داشتند.

* مهدی طارمی هنگام خروج از درفشی‌فر به محل ایستگاه صلواتی رفت و همین مسئله باعث شد هوادارانی که بیرون ورزشگاه بودند با مهاجم گلزن پرسپولیس عکس یادگاری و سلفی بگیرند.

 

  آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به اهواز صبح فردا (شنبه) و از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد که این تمرین به روی خبرنگاران و تماشاگران باز است.پس از این تمرین بازیکنان راهی فرودگاه خواهند شد تا در ساعت 14:45 به سمت اهواز بروند و خود را برای دیدار روز یکشنبه با استقلال خوزستان آماده کنند.سرخپوشان در این دیدار سرمربی ندارند. در غیاب برانکو ایوانکوویچ که به کشورش رفته است، هدایت تیم را پانادیچ، دستیار اولش برعهده خواهد داشت. پرسپولیسی‌ها برای این بازی در هتل فجر اقامت خواهند داشت و بدون انجام تمرین در اهواز به مصاف میزبان‌شان می‌روند.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به اهواز صبح فردا (شنبه) و از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد که این تمرین به روی خبرنگاران و تماشاگران باز است.
پس از این تمرین بازیکنان راهی فرودگاه خواهند شد تا در ساعت 14:45 به سمت اهواز بروند و خود را برای دیدار روز یکشنبه با استقلال خوزستان آماده کنند. سرخپوشان در این دیدار سرمربی ندارند.
در غیاب برانکو ایوانکوویچ که به کشورش رفته است، هدایت تیم را پانادیچ، دستیار اولش برعهده خواهد داشت. پرسپولیسی‌ها برای این بازی در هتل فجر اقامت خواهند داشت و بدون انجام تمرین در اهواز به مصاف میزبان‌شان می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)