کارشناس داوری کشورمان گفت: داور به درستی بازیکن نفت مسجد سلیمان را اخراج کرد اما در آن سو یک پنالتی کاملا واضح را برای نفتی ها نگرفت.

حیدر سلیمانی در گفت و گو با فارس، در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: مهدوی در نیمه اول این دیدار قضاوت خوبی را داشت، اما در نیمه دوم بازی با توجه به اتفاقاتی که در زمین از سوی نیمکت 2 تیم و هواداران نفت مسجد سلیمان رخ داد تمرکز خود را از دست داد و نتوانست آن طور که باید و شاید بتواند قضاوت خوب خود را کامل کند. عدم تمرکز داور و سوت های حساس در بازی موجب اعتراض تماشاگران تیم ها شد.

سلیمانی در خصوص صحنه های حساس نیمه اول این دیدار گفت: در نیمه اول داور باید برای پرسپولیس در دقیقه 4 یک پنالتی می گرفت، اما با توجه به اینکه شرایط خوبی نداشت و نتوانست صحنه را ببنید خطا را اعلام نکرد. گلی هم که لوکادیا برای پرسپولیس به ثمر رساند توسط کمک داور آفساید اعلام کرد که با توجه به تصاویر ناقصی که داشتیم حق را باید به کمک داور دهیم چون در کنار زمین کاملا بر این صحنه اشراف داشته است.

کارشناس داوری کشورمان در با اشاره به عدم تمرکز داور و اتفاقات درون بازی در خصوص صحنه های نیمه دوم این دیدار عنوان کرد: خطای بازیکن نفت مسجد سلیمان روی بازیکن پرسپولیس به درستی اعلام شد و با توجه به این که بازیکن از دست خود برای متوقف کردن بازیکن حریف استفاده کرد به همین دلیل کارت قرمزی که داور به بازیکن داد درست بود. اگر بازیکن نفت مسجد سلیمان چنانچه با تکل اقدام به گرفتن توپ می کرد و کارت برای بازیکن خاطی کافی بود.

وی افزود: بعد از خطای پرسپولیس در آن سو پور علی گنجی هم با استفاده از دست خود مهاجم نفت مسجد سلیمان را متوقف کرد که 100 درصد پنالتی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)