کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی صحنه‌های مهم دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در نیمه اول پرداخت.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر در نیمه اول، اظهار داشت: اشکان خورشیدی داوربا تجربه‌ای است. او هرکجا دید که بازی به سمت خشونت می‌رود با کارت زرد جریمه و بازی را کنترل کرد. در واقع کارت‌های زردی که به بازیکنان داد درست بود. او بازی را به خوبی مدیریت کرد. با همه بازیکنان صحبت می‌کند و به همین خاطر بازیکنان راحت‌تر تصمیماتش را می‌پذیرند.

وی در مورد گل تیم گل گهر در ابتدای بازی عنوان کرد: این گل به درستی آفساید اعلام شد چرا که مهاجم گل گهر حدود یک متر در آفساید بود.

سلیمانی در مورد پنالتی پرسپولیس گفت: پنالتی کاملا صحیح بود. درست است که مدافع گل گهر قصدی برای زدن نداشت اما بی احتیاطی کرد. در یک بازی ممکن است بازیکن با بی احتیاطی حتی اخراج شود. در این صحنه بازیکن گل گهر تعادل خودش را از دست داد و باعث شد عالیشاه که مسیر خودش را می‌رفت هم کنترلش را از دست بدهد و زمین بخورد.

وی افزود: عالیشاه اصلا حالت سرنگونی نداشت و نمی‌توان گفت تمارض کرده، مدافع گل‌گهر تعادلش را از دست داد و هرچقدر هم تلاش کرد نتوانست از برخورد جلوگیری کند. او ناخواسته عالیشاه را شارژ کوچکی کرد و پنالتی داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)