کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد، داور دیدار پرسپولیس – پیکان قضاوت خوبی در این بازی داشته است.

حیدر سلیمانی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره قضاوت رضا عادل در دیدار پرسپولیس – پیکان اظهار داشت: داور این بازی در مجموع قضاوت خیلی خوبی داشت. عادل داور باتجربه‌ای است و توانست هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم به صحنه‌ها نزدیک باشد.

وی درباره صحنه گل پرسپولیس، تصریح کرد: گل پرسپولیس را در دو وضعیت می‌توان بررسی کرد. در پاس اولی که به امید عالیشاه داده شد، کمک داور خیلی عالی تصمیم گرفت و آفسایدی در این صحنه وجود نداشت. در لحظه‌ای که این پاس داده می‌شود مهاجم پرسپولیس در آفساید است، ولی او توپ را رها می‌کند و عالیشاه در موقعیتی درست به توپ می‌رسد، بنابراین این پاس نمی‌تواند آفساید باشد. در ادامه توپی که عالیشاه برای نوراللهی ارسال می‌کند و تبدیل به گل می‌شود نیز، آفساید نبود و باز هم کمک داور به درستی تصمیم گرفت. در این صحنه بازیکن پاس‌دهنده که عالیشاه است، یک گام از مهاجم عقب‌تر است و مشکلی وجود نداشت.

این کارشناس داوری در خاتمه گفت: در دقیقه ۶۰ دو بازیکن پیکان در آفساید بودند و با لک در جدال هوایی قرار گرفتند که کمک داور باید آفساید اعلام می‌کرد. این بازی یک اخطار هم داشت که به درستی به میلاد سرلک داده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)