خبرگزاری پرسپولیس : رئیس سازمان‌ لیگ وزنه‌برداری گفت: بهداد سلیمی اگر خودش هم می‌خواست نمی‌توانست به تنهایی در لیگ برتر شرکت کند، چرا که پرسپولیس تیم کاملی برای حضور در رقابت‌ها نداشت.

حسین اقبال‌پور در خصوص اظهارات باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه بهداد سلیمی با هماهنگی این باشگاه در لیگ برتر وزنه‌برداری شرکت نمی‌کند، گفت: پرسپولیس قرار نبود امسال در لیگ برتر وزنه‌برداری شرکت کند و از همان ابتدا هم قرار بود این تیم از سال آینده در لیگ حاضر شود. گویا مسئولان پرسپولیس در حال جمع کردن تیم، برای حضور در لیگ سال آینده هستند.

وی ادامه داد: آنها اگر می‌خواستند در لیگ امسال شرکت کنند باید تیم خود را کامل می‌کردند و این‌طور نمی‌شود که با یک وزنه‌بردار در لیگ برتر شرکت کرد.

رئیس سازمان‌ لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: یک تیم با حضور 6 وزنه‌بردار کامل می‌شود نه با یک نفر. با این حساب عدم حضور سلیمی در مسابقات امسال، ارتباطی با بحث هماهنگی بهداد سلیمی با باشگاه پرسپولیس ندارد و اگر این وزنه‌بردار خودش هم می‌خواست، نمی‌توانست به تنهایی در لیگ امسال شرکت کند، چرا که پرسپولیس تیم کاملی برای حضور در رقابت‌ها نداشت.

وی در خصوص عدم حضور ملی‌پوشان وزنه‌برداری در رقابت‌های لیگ برتر، ادامه داد:‌ نمی‌توانیم به ملی‌پوشان بگوییم که مسابقات المپیک، جهانی یا آسیایی را رها کرده و در مسابقات لیگ شرکت کنند. رشته‌های ورزشی با همدیگر متفاوت هستند و نباید وزنه‌برداری را با فوتبال و والیبال مقایسه کرد، چراکه وزنه‌برداری ورزش سنگینی است و باید در فواصل مختلف‌، یک وزنه‌بردار به خوبی خود را برای حضور در هفته‌های متعدد لیگ برتر آماده کند.

اقبال‌پور همچنین در خصوص کم و زیاد شدن تعداد تیم‌های لیگ برتری وزنه‌برداری، گفت: در تمام رشته‌ها این مشکلات وجود دارد. ما هم راغب نیستیم این گونه شود و علاقه داریم از همان ابتدا تعداد تیم‌ها ثابت شود، اما زمانی که یک تیم پس از اعلام آمادگی، با محدودیت بودجه مواجه می‌شود، دیگر کار از دست ما خارج می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)