خبرگزاری پرسپولیس : روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شرکت نکردن بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری توضیحاتی داد.

حسین قدوسی  در مورد لیگ وزنه برداری عنوان کرد: رویانیان با نگاه ویژه‌ای اقدام به جذب سلیمی و حدادی دو ستاره بزرگ ورزش ایران کرد. این مسئله هم در راستای توسعه باشگاه و فعالیت در رشته های ورزشی مختلف و هم در راستای حمایت از قهرمانان ملی صورت گرفت. باید این مسئله را به فال نیک گرفت. در همین راستا رویانیان چه در جریان مذاکرات و چه فعالیت ورزشکاران، خواست فشاری به این عزیزان وارد نکنیم و نهایت احترام به آنها گذاشته شود.

وی افزود: به احسان حدادی و بهداد سلیمی تاکید شد بر اساس شرایط و مصلحت حرفه ای برای حضور در مسابقات تصمیم بگیرند، کما اینکه وقتی حدادی در مسابقات جهانی الماس نفر هفتم شد رویانیان با ارسال ایمیلی به او اعلام کرد می دانیم ورزشکاران بعد از المپیک افت دارند و شرایط را درک می کنیم. حدادی هم از این ایمیل تشکر کرد.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در مورد حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری او گفت تمرینات منظمی نداشته و اگر باشگاه اجازه دهد در مراحل بعدی لیگ وزنه برداری شرکت می کند و وقتی رویانیان متوجه شد، گفت مشکلی نیست. رویانیان می گوید این قهرمانان ملی عزیز هستند و طبیعی است نیاز به استراحت دارند و هر چه خودشان صلاح بدانند، انجام دهند و بدین ترتیب قرار شد سلیمی در دو سه ماه بعد شرکت کند.

قدوسی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس علاوه بر اینکه در مسابقات داخلی حامی این قهرمانان است در مسابقات بین المللی هم حامی قهرمانان ملی خواهد بود و آنها تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس هستند. در همین راستا تاکید می کنم غیبت سلیمی کاملا با باشگاه هماهنگ شده و حتی می توانم به این نکته اشاره کنم که رویانیان از زمانی که مدیرعامل پرسپولیس شده در کمتر مسابقه ای به ورزشگاه رفته اما برای مسابقه حدادی برای لیگ دو و میدانی حضور پیدا کرد که نشان دهنده توجه ویژه او به قهرمانان ملی است.

وی گفت: پرسپولیس با برنامه هایی که مدنظر دارد در سایر رشته ها هم فعال می شود و مذاکرات مقدماتی هم صورت گرفته و در صورت توافق مالی قرارداد امضا می شود و رویانیان تاکید دارد تا زمانی که قراردادی منعقد نشده این خبرها رسانه ای نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)