پرسپولیس نیوز :  عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: شهامت، نگاه ارزشمند علمی فردی دانشگاهی و آشنا به ورزش مانند دکتر گودرزی، ‌پرسپولیس را از بحران های پیش رو نجات داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مصطفی سلیمی با اشاره به اینکه وارث فرایندی هستیم که نمی توان آن را متوقف کرد،‌اظهار داشت: باید سیستم باشگاه پرسپولیس را تغییر داد و با روزآوری مدل باشگاه داری در این تیم نتایج لازم و مناسب را گرفت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان این که سرمایه گذاری در باشگاه مقروض و زیان دیده پرسپولیس برای هر سرمایه گذاری پر ریسک است افزود: این حامیان مالی با علم به مشکلات مالی فراوان پرسپولیس و با انگیزه خدمت به کشور و هواداران تیم بزرگ پرسپولیس وارد شده اند و دلیل روشن این مدعا وجود جاهای بسیار مطمئن تر برای سرمایه گذاری است.

سلیمی اضافه کرد: افراد سالم و درستکاری در هیات مدیره پرسپولیس عضویت دارند و دلشان می خواهد این تیم به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر آرامش هواداران بعد از تغییرو تحولات هیات مدیره گفت: این موفقیت مرهون شهامت وزیر ورزش و جوانان است. نگاه ارزشمند و علمی فردی دانشگاهی و آشنا به ورزش مانند دکتر گودرزی پرسپولیس را از بحران های پیش رو نجات داد و امید داریم نتایج شیرین تصمیمات منطقی دکتر گودرزی و همینطور امیر رضا خادم را در آینده ای نزدیک شاهد باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)