مرجع خبری پرسپولیس : سلین دنیزلی، دختر مصطفی دنیزلی که در آستانه مادر شدن قرار دارد در مصاحبه با روزنامه صباح خواستار بازگشت مصطفی دنیزلی به ترکیه برای ملاقات نوه اش شد.

 

سلین که 27 اکتبر گذشته در رم ازدواج کرده بود، هم اکنون در هفته سی ام بارداری برای مادر شدن لحظه شماری می کند. او به صراحت به سئوالات «صباح» پاسخ داده است:

 

* مادر شدن صفحه جدیدی را در زندگی هر زن باز می کند. در این خصوص چه احساسی دارید؟

_ من همیشه زندگی و سلامت خود را تحت کنترل داشته ام و حالا احساس می کنم با مادر شدن تکامل پیدا خواهم کرد.

 

* مسئولیت مادر شدن چندان هم آسان نیست، احساس خود را در این خصوص بیان کنید.

_ دقیقا نمی توانم احساسم را بیان کنم! من همیشه دوست داشتم بچه دار شوم، به خصوص پسر و به من الهام شده است که فرزندم پسر خواهد بود.

 

* شما ماه پیش نام پسر خود را اعلام کردید، چگونه این نام برای فرزندتان انتخاب شد؟

_ من و عبدالله تصمیم گرفتیم یک نام مشترک برای پسرمان انتخاب کنیم، همسرم نام «جم» را انتخاب کرد و من به عشق بابا مصطفی اسم «مصطفی» را! به همین دلیل تصمیم گرفتیم اسم پسرمان را «مصطفی جم» بگذاریم.

 

* آیا مادرت در چنین شرایطی کنارت است؟

_ در رابطه مادر و دختر از یک نقطه به بعد، مادر به بهترین دوست آدم تبدیل می شود. در دوران بارداری من، او در همه لحظات و نوسانات اشک ، ترس و شادی کنارم بود. او هم اکنون در خانه اش در ازمیر است اما به زودی در استانبول به ما ملحق می شود.

 

* عشق تو به پدرت باعث شده نام فرزندت را مصطفی جم بگذاری، در خصوص پدرت چه صحبتی داری؟

_ پدرم هر روز چند بار از تهران تماس می گیرد و حال من و مصطفی جم را جویا می شود. دوست دارم در زمان وضع حمل پدرم در کنارم باشد و می دانم بابا مصطفی برای دیدن نوه اش به اینجا می آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)