مدیرعامل گسترش فولاد با ابراز امیدواری از حضور تماشاگران در بازی تیمش برابر پرسپولیس می‌گوید، میزان حمایت تماشاگران از گسترش فولاد کمتر از حد انتظار بوده است.

غلامرضا سمندر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ آخرین شرایط تیمش پیش از دیدار برابر پرسپولیس گفت: وضعیت ما خوب است و امیدواریم این شرایط ادامه‌دار باشد. این هفته برابر پرسپولیس بازی داریم و اگر آنها را شکست دهیم، شرایطمان بهتر هم خواهد شد. به شخصه از نتایجمان راضی هستم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. بعد از بازی برابر استقلال خوزستان آماده دیدار با پرسپولیس شدیم. به سه امتیاز برابر آنها فکر می‌کنیم و با همت بازیکنان به آن می‌رسیم.

مدیرعامل گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری تیم‌اش برای لیگ چیست، اظهار کرد: هدف‌مان در سال نخست کسب رتبه‌ی تک‌رقمی است. در سال دوم به سهمیه آسایی فکر می‌کنیم و برای فصل سوم برای قهرمانی می‌جنگیم.

سمندر در پایان با گلایه از هواداران تبریزی گفت: امیدوار هستم هواداران تبریزی نیمی از ورزشگاه آزادی را در بازی ما برابر پرسپولیس پر کنند. واقعیت این است که مردم آن‌طور که ما می‌خواستیم از گسترش فولاد حمایت نکردند. این در حالی است که گسترش یک تیم بومی است و هواداران باید آن را خیلی بیشتر از اینها مورد لطف قرار دهند. این روزها گسترش فولاد در تبریز غریب افتاده و البته این را هم باید بگویم که بحث تراکتور، حسابش از همه تیم‌ها جداست و ما هم توقع نداریم مثل تراکتور از گسترش حمایت شود اما میزان حمایت فعلی از گسترش کمتر از حد انتظار است. با این حال امیدواریم با گذشت زمان حمایت‌ها از گسترش بیشتر شود و ما هم از کمک هواداران بهره‌ بیشتری ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)