طبق شواهد موجود، سند ورزشگاه شهید کاظمی که در اختیار باشگاه پرسپولیس است، به نام این باشگاه در نمی‌آید.

به نقل از میزان، با تصمیمات اتخاذ شده و برای اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بتوانند خصوصی شوند از طرف دولت به هر کدام از باشگاه‌ها دو ورزشگاه تحویل داده شد تا ارزش مالی دو باشگاه برای سازمان خصوصی‌سازی بالا برود و بتوان این دو باشگاه را خصوصی کرد.

در چند روز گذشته دو ورزشگاه شهید درفشی‌فر و شهدای گمنام به باشگاه پرسپولیس تحویل داده شد و دو ورزشگاه کمپ مرحوم ناصر حجازی و مرغوبکار به استقلال تحویل داده شد.

در این میان اما دو باشگاه ورزشگاه دیگر داشتند که در این سال‌ها از این ورزشگاه‌ها استفاده می‌کردند. ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس و ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار باشگاه استقلال است. در چند سال گذشته باشگاه پرسپولیس هزینه‌های زیادی را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد و این ورزشگاه را از یک استادیوم معمولی به یک استادیوم شیک و با امکانات تمام تبدیل کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت ورزشگاه شهید کاظمی که در اختیار پرسپولیس است، برای خصوصی‌سازی سندش به نام پرسپولیس بخورد اما این اتفاق رخ نداد تا واکنش‌های زیادی را بین مسئولان و حتی هواداران پرسپولیس داشته باشد اما اصل ماجرا چیست؟

ورزشگاه شهید کاظمی و ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار شهرداری هستند و اگر قرار باشد که به پرسپولیس و استقلال تحویل داده شوند باید با تصویب شورای شهر باشد، اما مسئله اینجاست که اگر سند ورزشگاه شهید کاظمی به نام پرسپولیس بخورد باز هم خیلی از نظر مالی و ارزشی به کار پرسپولیس نمی‌آید. زمین این ورزشگاه ارزش مالی ندارد، چون سند این زمین به صورت اوقافی است و قابل فروش و ارزش واقعی نیست.

حالا شنیده می‌شود با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته هزینه‌های زیادی را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داده و با توجه به اینکه به احتمال خیلی زیاد در راستای خصوصی‌سازی این ورزشگاه سندش به نام باشگاه پرسپولیس نمی‌خورد، احتمالا پنج سال دیگر ورزشگاه به اجاره باشگاه پرسپولیس در می‌آید تا سرخ‌پوشان بتوانند از امکانات آن استفاده کنند اما احتمال اینکه سند ورزشگاه به نام پرسپولیس بخورد تقریبا صفر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)