دوشنبه 30 دی (10:10)

 مرجع خبری پرسپولیس: خبرهای زیر را در ادامه مطلب بخوانید…

پرسپوليس دروازه بان بولتون را مى خواهد ! سنگ بزرگ علامت نزدن است

پرسپوليس در زمين استقلال اسباب كشى به دستگردى

بدون توره در كرمان

خليلى از فردا شروع مى كند

جمع آورى مدارك پرسپوليسى ها براى ارسال به AFC

سعداوى آخر هفته خانه دار مى شود !

پرسپوليس دروازه بان بولتون را مى خواهد !
سنگ بزرگ علامت نزدن است
جذب دروازه بان براى ليگ قهرمانان در باشگاه پرسپوليس انگار چيزى شبيه آوردن سرمربى جديد شده است. هر روز نام دروازه بانى از اين باشگاه به بيرون مى رسد. حالا كه مسى ها با حضور رحمتى در پرسپوليس مخالفت كرده اند، بحث گزينه خارجى مطرح شده است. در تازه ترين اظهارنظر مسوولان باشگاه پرسپوليس نام على الحبسى دروازه بان ملى پوش عمان به گوش مى رسد دروازه بانى كه طرح نامش همچون مطرح كردن گزينه فاتح تريم براى نشستن روى نيمكت پرسپوليس، شبيه سنگ بزرگ است، على الحبسى دروازه بان بولتون انگليس در ليگ برتر است. دروازه بانى كه به تازگى در جام خليج فارس نقش مهمى در قهرمانى تيمش داشته و در ۵ ديدار تنها يك گل دريافت كرد و در ديدار نهايى با درخشش او بود كه عمانى ها در ضربات پنالتى عربستان را شكست دادند اما آنچه باعث مى شود طرح نام او را سنگ بزرگ بدانيم، درآمد اين دروازه بان در ليگ برتر جزيره است. الحبسى هفته اى ۱۸ هزار پوند از بولتون مى گيرد. گذشته از مساله مالى كه البته براى باشگاه پرسپوليس خيلى مهم است، اعتبار حضور در فوتبال اروپا است كه اين انتقال را محال جلوه مى دهد. آيا الحبسى حاضر مى شود در مقابل حتى مبلغى كه از بولتون مى گيرد، ليگ برتر انگليس را رها كرده و با سوداى حضور در ليگ قهرمانان آسيا به پرسپوليس بيايد! قطعا براى يك دروازه بان عمانى حضور در ليگ برتر رويايى است حتى اگر نيمكت نشين باشد و اعتبار آن قابل مقايسه با بازى در فوتبال آسيا نيست. در اين ميان اين سوال پيش مى آيد كه هدف مسوولان پرسپوليس از طرح چنين گزينه هايى چيست

پرسپوليس در زمين استقلال
اسباب كشى به دستگردى
چند وقتى است كه پرسپوليسى ها براى برگزارى تمريناتشان به دنبال مكانى تازه مى گردند و همين روزها با ورزشگاه راه آهن اكباتان خداحافظى مى كنند. در همين رابطه مذاكراتى هم با مسؤولان ورزشگاه دستگردى صورت گرفته و دوطرف براى شروع همكارى به توافقاتى رسيده اند به طورى كه اگر مذاكرات با همين روند مثبت ادامه يابد حتى احتمالش هست كه يكى دو جلسه پايانى تمرينات پرسپوليس قبل از بازى با مس در ورزشگاه دستگردى برگزار شود. اگر هم چنين اتفاقى نيفتد پرسپوليسى ها اين چند روز را هم در زمين شماره ۲ اكباتان تمرين مى كنند و بعد از بازى با مس به دستگردى نقل مكان خواهند كرد. اين در حالى است كه در حال حاضر استقلالى ها در زمين اكباتان تمرين مى كنند. اما باتوجه به اينكه تمرينات آبى ها بعدازظهرها برگزار مى شود پرسپوليسى ها هم مشكلى براى برگزارى تمرينات خود در اين ورزشگاه ندارند.

بدون توره در كرمان
در ديدار برابر مس كرمان، ابراهيم توره تنها غايب پرسپوليس است. توره سنگالى به خاطر كارت قرمزى كه مقابل فولاد گرفت نمى تواند سرخپوشان را در ديدار دشوار اين هفته برابر مس همراهى كند. در اين ديدار توره تنها غايب پرسپوليس خواهد بود و به تاييد پزشك اين تيم، هيچ بازيكنى به خاطر مصدوميت اين بازى را از دست نخواهد داد.

خليلى از فردا شروع مى كند
محسن خليلى امروز بار ديگر به پرسپوليس باز مى گردد. او كه به خاطر معالجه زانوى آسيب ديده اش چند ماهى را در مونيخ آلمان سپرى كرد، صبح امروز و بعد از بهبودى كامل به تهران بازگشت. خليلى همانطور كه پيش از اين گفته بود از صبح فردا بار ديگر به تمرينات پرسپوليس باز مى گردد تا خود را براى حضور دوباره در تركيب اين تيم آماده كند.

جمع آورى مدارك پرسپوليسى ها براى ارسال به AFC
از آن جايى كه مدارك يكسرى از بازيكنان پرسپوليس براى ارسال به AFC آماده نبود و ديروز هم آخرين فرصت ارسال مدارك پرسپوليسى ها بود دو تن از مسؤولان باشگاه براى جمع آورى مدارك لازم راهى تمرين اين تيم شدند.
مسؤولان روابط عمومى و مسؤول ثبت قراردادهاى پرسپوليس ديروز با حضور در تمرين اين تيم مدارك تكميل بازيكنان پرسپوليس را براى ارسال به AFC جمع كردند تا هر چه سريع تر مراحل ارسال اين مدارك را طى كنند كه مبادا مثل استقلال به دليل دير رسيدن مدارك بازيكنان از حضور در رقابت هاى آسيايى جا بمانند
!

سعداوى آخر هفته خانه دار مى شود !
قرار بود چند روز بعد از آمدن نعيم سعداوى به پرسپوليس منزلى براى سكونت او در نظر گرفته شود. اما در شرايطى كه هفته ها از حضور سعداوى در پرسپوليس مى گذارد همچنان در هتل المپيك اقامت دارد. اين در حالى است كه آپارتمان سابق قطبى خالى است و پرسپوليس اجاره آن را از قبل پرداخت كرده است!
البته مديرعامل جديد قول هايى براى سر و سامان دادن سعداوى به او داده است. طبق وعده هاى انصارى فرد، سعداوى از ابتداى هفته جارى در آپارتمانى كه در منطقه پونك براى او در نظر گرفته شده است، اقامت مى كند. گفته مى شود قرار است در طول اين مدت مسؤولان باشگاه وسايل مورد نياز سعداوى را براى سكونت در منزل جديدش مهيا كنند تا او هم خانه دار شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)