سازمان خصوصی‌سازی اعلام‌کرد: علاقمندان به مشارکت در افزایش سرمایه و خرید سهام باشگاه پرسپولیس هرچه سریعتر نسبت به اخذ کد سهامداری (از طریق سامانه سجام) اقدام کنند.

سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: با عنایت به اینکه در نظر است افزایش سرمایه دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس از طریق بازار پایه فرابورس و معادل ۵۰درصد سرمایه ثبتی آن دو باشگاه در تاریخ ۱۵ اسفندماه انجام شود، به اطلاع همه علاقمندان به مشارکت در افزایش سرمایه موصوف می‌رساند شرط اولیه و ضروری برای سهامدار شدن (مشارکت در افزایش سرمایه) دو باشگاه برخورداری از کد سهامداری است و لذا ضروری است هرچه سریعتر نسبت به اخذ کد سهامداری (از طریق سامانه سجام) اقدام کنند.

ارزش‌گذاری سرخابی‌ها طبق وعده داده شده در تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه انجام و ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس سه‌هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نهایی باشگاه استقلال ۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان اعلام شد که این ارزش‌گذاری، از سوی کارشناسان رسمی دادگستری از دارایی‌های این دو باشگاه و به‌ویژه دارایی نامشروط که برند دو باشگاه بوده، انجام شد و به تصویب اعضای هیات واگذاری رسید.

پس از اجرای این اقدام، واگذاری سرخابی‌ها یک گام به مرحله اجرا نزدیک‌تر شد و مسوولان به دنبال اجرای مرحله بعد یعنی ثبت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان بورس بودند که این اقدام در روز شنبه (۳۰ بهمن‌ماه) انجام شد و مسوولان درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس را گام پایانی واگذاری عنوان کردند.

در نهایت رییس سازمان خصوصی سازی بعداز ظهر روز دوشنبه (نهم اسفندماه) از درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس خبر داد و گفت: گشایش نماد دو باشگاه ۱۵ اسفند مصادف با سوم شعبان و روز میلاد امام حسین(ع) خواهد بود.

از هواداران عزیز درخواست می‌گردد تا با انجام اقدامات ذیل اقدام به خرید سهام پرسپولیس نمایند:

۱)ثبت نام در سامانه سجام

۲)احراز هویت در سامانه سجام

۳)دریافت کد بورسی از کارگزاری های فرابورس

۴)شارژ حساب کاربری

خرید سهام از طریق کارگزاران عضو فرابورس ایران مستلزم دارا بودن کد سهامداری فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) است. خریدارانی که کد سهامداری ندارند، می‌توانند با مراجعه به یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در سراسر کشور نسبت به درخواست کد سهامداری اقدام نمایند.

حداقل تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۱ سهم بوده و حداکثر تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی تعداد ۸۸۵ سهم می‌باشد.

علاقه مندان به پذیره نویسی می‌بایست در مهلت تعیین شده برای پذیره نویسی مبلغ ۳،۳۸۷ (سه هزار و سیصد و هشتاد و هفت) ریال در پذیره‌نویسی عمومی به ازای هر سهم به تعداد سهامی که مطابق با مندرجات این اطلاعیه مایل به پذیره نویسی آن هستند را به حساب کارگزار مربوطه واریز نمایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)