پرسپولیس نیوز : مدیرعامل تیم ماشین سازی تبریز می‌گوید طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مخالفت خود را با برگزاری بازی تیمش برابر سایپا در روز پنجشنبه اعلام کرده است.

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که این باشگاه نمی‌خواهد پنجشنبه به مصاف تیم سایپا برود؟ عنوان کرد: همانطور که می‌دانید تیم سایپا به تبریز نیامد و درحالی که به صورت قانونی می‌شد بازی سه بر صفر به سود ما اعلام شود، این اتفاق نیفتاد و بازی به تاریخ دیگری موکول شد. ما هم دنبال نامه زدن به کمیته انضباطی و سایر دستگاه‌ها برای نتیجه سه بر صفر نبودیم ولی الان ما به خارجی‌های خودمان مرخصی داده‌ایم و از طرفی به چند بازیکنمان گفته‌ایم که در لیست مازاد هستند.

او ادامه داد: ما عملا نمی‌توانیم پنجشنبه به میدان برویم. این مسئله را هم طی نامه‌ای به مسئولان داده‌ایم و دلایل خود را گفته‌ایم. بعد از اینکه تیم سایپا به تبریز نیامد ما با آقای فتاحی صحبت کردیم و بر روی تاریخ بیستم دی ماه توافق کردیم ولی به یکباره گفتند که پنجشنبه باید به مصاف سایپا برویم. در کل ما نامه زده‌ایم و گفته‌ایم با توجه به شروع نقل و انتقالات و نبود بازیکنان خارجی‌مان با بازی کردن در روز پنجشنبه مخالفیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نریمان جهان و کاخا در لیست مازاد ماشین‌سازی قرار دارند؟ عنوان کرد: خیر این اخبار که در برخی رسانه‌ها مطرح شده صحت ندارد. ما به دو سه نفر به صورت شخصی گفته‌ایم که در لیست مازاد هستند و در این جمع کاخا و نریمان جهان قرار ندارند.

مدیرعامل ماشین‌سازی درباره احتمال جذب حمیدرضا علی‌عسگر، گفت: ما به دنبال چند بازیکن هستیم ولی باید ببینیم چه بازیکنی می‌تواند از باشگاهش جدا شود و رضایت‌نامه خود را بگیرد.

سهرابی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است با توجه به اضافه شدن زاهدی و رحمتی از پرسپولیس به تیمش، بازیکنی از ماشین سازی به سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود، گفت: خیر. ما با پرسپولیس صحبت کردیم تا این دو بازیکن را جذب کنیم و هیچ بحث معاوضه‌ای در میان مطرح نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)