پرسپولیسی ها حواشی را بزرگنمایی می کنند

مرجع خبری پرسپولیس : رسيدگي به پرونده بازي جنجالي شهرداري تبريز و پرسپوليس از يكشنبه آغاز شد. مديرعامل تيم تبريزي يكشنبه به كميته انضباطي رفت و اسناد و مدارك خود را به اين كميته و در راس آن قاضي شريفي ارايه داد.

 

ميرمعصوم سهرابي در اين جلسه صحبت‌هاي چند روز اخير خود را تكرار و تاكيد كرد تماشاگران اين تيم از شروع تا پايان بازي تيم‌شان را تشويق كردند و تنها عده‌اي كه آن هم هواداران اين تيم نبودند، باعث به وجود آمدن حاشيه شده‌اند.

 

مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز در خصوص جلسه‌اي كه با اعضاي كميته انضباطي داشته، مي‌گويد:«ما دوست داريم كميته انضباطي تصميمي بگيرد كه به نفع فوتبال‌مان باشد. تا آنجايي كه از شريفي شناخت دارم فكر مي‌كنم اين اتفاق بيفتد. »

 

 

«البته اگر راي ناعادلانه‌اي صادر شود به آن اعتراض خواهيم كرد. من در اين جلسه از تماشاگران تبريزي دفاع كردم. هواداران حتي زماني كه تيم عقب افتاد با شعارها و تشويق‌هايشان باعث شدند نتيجه به تساوي كشيده شود.»

 

 

سهرابي معتقد است اتفاقات بازي با پرسپوليس بزرگ شده و در مقابل كارهاي مثبتي انجام گرفته كه اصلا به آن اشاره هم نشده است. مديرعامل شهرداري البته حرف‌هاي جديدي هم زده و مدعي مي‌شود برخلاف آنچه در رسانه‌ها مطرح شد اصلا او نگفته كه هواداران استقلال باعث به وجود آمدن حاشيه شدند:«من اصلا نگفتم آن دسته تماشاگراني كه فحش دادند، هواداران استقلال بودند. من گفتم ممكن است آن عده هواداران تيم رقيب پرسپوليس باشند. پرسپوليس تنها يك رقيب به نام استقلال ندارد. ما دوست نداريم به هيچكدام از تيم‌ها و تماشاگرانشان توهين كنيم.حرف من اين است كه تماشاگران تبريزي شعور و فهم بالاي خود را نشان داده و ثابت كرده‌اند.»

يكي از اتفاقات جنجالي و خبرساز از بازي پرسپوليس و شهرداري تبريز، پرتاب سنگ بود. پس از بازي تصاوير و فيلم‌هايي منتشر شد كه حسين عبدي، مربي پرسپوليس سنگي در دست داشت و مدعي بود اين سنگ از سوي هواداران تيم ميزبان به سمت آنها پرتاب شده است. يكي، دو بازيكن تيم سرخپوش تهراني هم در مصاحبه‌هاي خود اين موضوع را تاييد كردند. با اين حال سهرابي مدعي است كه هيچ شيئي از سوي هواداران پرتاب نشده است:«من مطمئنم كه چنين مساله‌اي وجود نداشته چون كميته انضباطي در خصوص پرتاب سنگ هيچ حرفي نزد.

 

من فكر مي‌كنم در گزارش ناظر مسابقه و كميته اجرايي هم اشاره‌اي به پرتاب سنگ نشده چون اصلا وجود نداشته كه آنها بخواهند در گزارش خود بنويسند. معتقدم پرسپوليسي‌ها يك سنگ پيدا كردند و آن را دست به دست چرخاندند تا اينطور وانمود كنند كه از سوي هواداران پرتاب شده است. در هر حال در جلسه كميته انضباطي هم هيچ حرفي در اين خصوص زده نشد و آنها تنها پرسيدند باشگاه شهرداري تبريز براي آينده چه تمهيداتي دارد.»

 

 رسيدگي به پرونده اين بازي ديروز هم ادامه داشت و مديركل تربيت‌بدني و رييس هيات فوتبال استان آذربايجان غربي به كميته انضباطي رفتند تا مجتبي شريفي شنونده صحبت‌هاي اين دو مسوول هم باشد. در هر حال گفته مي‌شود راي كميته انضباطي در خصوص اتفاقات اين بازي اعلام خواهد شد و از تبريز خبر مي‌رسد باشگاه تبريزي به صدور راي نه چندان سنگين كاملا خوشبين هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)