پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی سرنوشت‌سازی را در تبریز دارد.

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به روند خوب تیم پرسپولیس در بازی‌های اخیر اظهار داشت: برد در اصفهان از نظر روحی و روانی برای پرسپولیس اتفاق ویژه ای بود و این نتیجه به تیم کمک کرد تا وضعیت مطلوبی را به دست آورد، شرایطی که به تیم گل محمدی کمک کرد تا در لیگ برتر هم برابر نفت مسجدسلیمان هم عملکرد خوبی را از تیم شاهد باشیم و بدین ترتیب فاصله امتیازی خود را در جدول رده بندی با صدرنشین کاهش دهد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت پرسپولیس به گونه ای است که می توان به ادامه این روند از سوی سرخ پوشان خوشبین بود. پرسپولیس 9 بازی در پیش دارد و می تواند با کسب حداکثر امتیازات از دیدارهای باقی مانده در فاصله دو سه هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش در لیگ برتر را مسجل کند.

مهاجم سابق قرمزها بازی پرسپولیس در تبریز را بازی مهمی دانست و در این خصوص تصریح کرد: تراکتور با مربی خارجی اش شرایط خوبی را در جدول رده بندی به دست آورده و با فوتبالی متحول شده در این فصل در میادین حضور پیدا کرده است؛ فوتبال زیبا در کنار نتایج خوب دست به دست هم داده که این تیم در حال حاضر از شرایط فنی و روحی خوبی برخوردار باشد و بدین ترتیب حریف سرسختی برای پرسپولیس محسوب شود. با تمام این اوصاف تیم پرسپولیس بازی سخت و سرنوشت سازی را در تبریز دارد و پیروزی در این دیدار می تواند شرایط خوبی را برای پرسپولیس گل محمدی در مسیر قهرمانی و موفقیتش رقم بزند. امیدوارم این بازی با برد پرسپولیس همراه شود و سه امتیاز آن کام پرسپولیس و هوادارانش را شیرین کند.

سهراب انتظاری ضمن تمجید از ساختار تهاجمی و نیروهای فاز حمله تیم گل‌محمدی به برنا گفت: گلزنی مهدی عبدی در بازی اخیر و روند خوب عیسی آل کثیر پس از رها شدنش از بند مصدومیت اتفاقات خوبی است که در هفته های اخیر برای مهاجمان پرسپولیس رخ داده است. این در حالی است که مهدی ترابی و وحید امیری هم در فاز تهاجمی کمک زیادی به تیم داشته اند تا در این هفته ها شرایط خوبی را در فاز تهاجمی شاهد باشیم و بدین ترتیب نگرانی های یحیی گل محمدی در خط حمله تیمش کم کم از بین برود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط پریرا در خط حمله سرخ‌ پوشان خاطرنشان کرد: به نظر من پریرا مهاجم بدی نیست و باید به او زمان بدهیم تا با شرایط فوتبال ایران و پرسپولیس هماهنگ شود. او تازه به ایران آمده و فضای فوتبالی متفاوتی را نسبت به تجارب قبلی اش پیش روی خود می بینید و طبیعتا باید به او زمان داده شود تا با شرایط موجود هماهنگ شود. به نظر من با در نظر گرفتن این موقعیت و اوج گیری دوباره عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، شاید پریرا به عنوان بازیکن تعویضی بیشتر کارآیی داشته باشد. به هرحال این موضوع در حد یک ایده و پیشنهاد است و در نهایت این کادر فنی پرسپولیس است که با بررسی شرایط بهترین تصمیم را در مورد او می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)