امید نورافکن به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با نظر مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال و هماهنگی صورت گرفته با سرمربی تیم فوتبال امید ، امید نور افکن برا ی دیدار مقابل کامبوج به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد. وی از امروز در تمرین تیم فوتبال بزرگسالان حضور خواهد داشت.

نورافکن در حالی به عنوان بیست و چهارمین بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال اضافه شد که تمرینات این تیم از یکشنبه گذشته زیرنظر مارک ویلموتس آغاز شده است.

گفتنی است تمرینات تیم فوتبال امید صبح امروز از ساعت ۱۰ در زمین مرکز ملی فوتبال ایران پیگیری شد. در این تمرین وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران و مرتضی پورعلی گنجی دقایقی در کنار اعضای تیم امید حضور یافتند و با مربیان و بازیکنان گفت و گو کردند.

تمرینات تیم امید عصر امروز نیز در پژوهشگاه نفت از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و نمایندگان رسانه های گروهی می توانند در ۲۰ دقیقه ای ابتدایی این تمرین حضور یابند.

گفته می شود باشگاه سپاهان با استناد به برخورداری از سه بازیکن در اردوی تیم ملی بزرگسالان و دو بازیکن در تیم امید خواهان لغو دیدار با پیکان شد اما از آنجا که اردوی تیم امید ملاک نیست طبیعی بود با این درخواست مخالفت شود.

اما بدون اینکه در پست او بازیکنی مصدوم شود نورافکن از تیم امید به تیم ملی بزرگسالان منتقل شد تا سپاهان به خواسته اش برسد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)