گلزنان برتر لیگ سهم جالبی در تعداد گل‌های زده تیمشان دارند که در این میان لوکادیا و عباس‌زاده آماری رویایی از خود بر جای گذاشته اند.

در حالی که ۱۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گذشته و مسابقات به دلیل آغاز جام جهانی قطر برای حدود ۲ ماه تعطیل خواهد بود برخی بازیکنان تأثیرگذاری قابل توجهی در گل‌های به ثمر رسیده تیم‌هایشان داشته‌اند.

در این بین مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در مقایسه با سایر هم پستی‌های خود عملکرد به مراتب بهتری داشته است. در کنار او محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور نیز درخشش قابل توجهی داشته و سهم قابل توجهی از گل‌های به ثمر رسیده تیمش داشته است.

یورگن لوکادیا در دومین بازی خود برای پرسپولیس، دروازه صنعت‌نفت را گشود و با زدن ۵ گل دیگر، با 6 گل اکنون بیش از نیمی از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده است؛ بدون گل‌های یورگن، پرسپولیس اکنون ۷ امتیاز کمتر داشت و در رده چهارم جدول قرار می‌گرفت‌! لوکادیا ‌۵۴ درصد از گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه حریفان کرده است.

محمد عباس‌زاده که در این فصل عملکرد درخشانی در تیم فوتبال تراکتور داشته است بعد از مهاجم هلندی پرسپولیس در رده دوم قرار دارد به طوری که از ۱۴ گل‌ شاگردانِ بردیف، ۶ گل‌توسط این بازیکن به ثمر رسیده است تا سهمی ۴۳ درصدی در گل‌های تیمش داشته باشد.

سجاد بازگیر از ملوان و محمد محبی از استقلال در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. بازگیر با ۴ گل از ۱۰ گل‌ تأثیری ۴۹ درصدی در گل‌های زده تیمش داشته است.

محمد محبی نیز که ۴ گل از ۵ گل آخر استقلال در لیگ برتر سهم او بوده است، باتوجه به ۱۲ گل زده تیمش سهمی ۳۳ درصدی در گل‌های تیمش داشته است.

محمدامین کاظمیان (مس)،‌ مجید علیاری (فولاد خوزستان)، دانیال جهانبخش و منصور باقری (پیکان) نیز با سهم ۳۳ درصدی و البته تعداد گل‌های کمتر در رده‌های بعدی این فهرست قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)