مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورت امکان سعی می‌کنیم ساعت برگزاری فینال جام حذفی را با همفکری اعضای تصمیم‌گیرنده و نهادهای نظارتی جابجا کنیم.

سهیل مهدی افزود: چون فردای روز چهارشنبه بلافاصله پس از برگزاری فینال جام حذفی، مینی کمپ تیم ملی شروع می‌شود، به نظر می‌رسد موکول کردن فینال به پنجشنبه امکان‌پذیر نباشد. هرچند که درخواستی هم از باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسیده است.

مهدی در مورد برگزاری برنامه ویژه برای این دیدار تصریح کرد: با توجه به این که این بازی، دیدار مهم و پرهوادار است، روابط عمومی فدراسیون برنامه‌های فرهنگی را برای این بازی در دست اجرا دارد. به دلیل درخواست زیاد، از همین الان از هواداران دو تیم خواهش می‌کنم بازی فینال بین استقلال و پرسپولیس را از پای تلویزیون ببینند.

وی در پایان تصریح کرد: این دیدار یکی از بازی‌های مهم فوتبال است و طبیعی است که متقاضیان زیادی برای حضور در ورزشگاه دارد. از هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال درخواست داریم با توجه به ظرفیت پذیرش تماشاگر برای این دیدار، به هیچ وجه بدون بلیت برای تماشای این بازی به استادیوم مراجعه نکنند چرا که شرایط برای پذیرش هوادارا بدون بلیت وجود ندارد.

در صورت امکان سعی می‌کنیم ساعت برگزاری فینال جام حذفی را با همفکری اعضای تصمیم‌گیرنده و نهادهای نظارتی جابجا کنیم.

در تلاش هستیم 10 و 11 مرداد ماه تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)