یکشنبه 13 بهمن (11:30)

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : حالا همه منتظر قدم بعدی هیئت مدیره هستند

هواداران پرسپولیس فکرش را نمی کردند که تیمشان با این همه ستاره در ورزشگاه آزادی و مقابل تیم قعر نشین جدول برای بدست آوردن سه امتیاز تا این حد عذاب بکشد . در حالی که اسکوربورد دقیقه 66 را نشان می داد کم کم موج اعتراض هواداران ناراضی که در هوای بارانی تهران برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه آزادی رفته بودند آغاز شد . ابتدا هواداران به تشویق ” کاشانی” مدیر عامل سابق پرداختند و هر چه زمان مسابقه جلو تر می رفت دامنه این اعتراضات گسترده تر می شد تا جایی که دامن بازیکنان و کادر فنی را هم گرفت . در این دقایق دلهره را می توانستید به وضوح در چهره افشین پیروانی ببینید که در کنار زمین درمانده و مستاصل از بازیکنانش می خواست دامنه حملات را گسترده تر کند . افشین پیروانی برای برون رفت از این اوضاع و احوال روی اعتقادات شخصی اش هم خط بطلان کشید و با اضافه کردن “ایوان پتروویچ” به ترکیب تیم در آغاز نیمه دوم نشان داد اصرار هایش برای بازی دادن به منصوری جواب نداده است .
با نزدیک شدن به دقایق پایانی لحظه به لحظه صدای هواداران خشمگین پرسپولیس بلند تر می شد و پیروانی با نگرانی نظاره گر بازی بی برنامه شاگردانش بود . در دقیقه 73 پیروانی یکی دیگر از نیمکت نشینانش را به بازی فرستاد . “کریم باقری” مردی که قرار نبود در بازی دیروز وارد میدان شود اما اتفاقاتی که در بازی رقم می خورد آقای سرمربی را مجبور می کرد بر خلافش عقایدش حرکت کند . کریم باقری در دقیقه 88 یک ضربه پنالتی سرنوشت ساز را گرفت تا ایوان پتروویچ دیگر مهره ی سوخته پیروانی با اعتماد به نفسی مثال زدنی سه بار ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند تا بالاخره علیرضا فعانی در سومین مرتبه ضربه پنالتی را مورد قبول قرار داده و گل پرسپولیس را اعلام کند . افشین پیروانی که تصور می کرد بعد از این گل بار دیگر از مهلکه فرار کرده در پوست خود نمی گنجید اما لحظاتی بعد

هواداران پرسپولیس که این پیروزی را به مصابح یک شکست می دانستند شعارهای خود را با شدت بیشتری پی گرفتند . در همین لحظات بود که فریاد های “پیروانی حیا کن ” مثل پتک بر سر افشین فرود می آمد .
اشک در چشمان افشین پیروانی حلقه زده بود و منتظر سوت پایان بازی بود تا بالاخره علیرضا فغانی پس از قریب به 6 دقیقه وقت تلف شده سوت پایان بازی را به صدا در آورد و حکم سه امتیاز سرخپوشان پایتخت را امضا کرد . در این لحظات جمع کثیری از هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت علیه سرمربی و مدیران باشگاه پرسپولیس شعار می دادند تا پیروانی با چشمان گربان وارد رختکن شود . دوربین های تلویزیونی به سمت جادوگری می رفت که یکبار دیگر با مصاحبه طوفانی خود آتش را این بار در مجموعه پرسپولیس شعله ور کرده بود . کریمی در اولین مصاحبه با انتقاد از هواداران پرسپولیس گفت ” متاسفانه هواداران از دقیقه 65 علیه کادر فنی و بازیکنان شعار دادند و تمرکز ما را به هم ریختند در حالی که در کشورهای صاحب فوتبال تماشاگران فوتبال را صد دقیقه می دانند و تا آخرین لحظه حامی تیم خود هستند ” علی کریمی در حال مصاحبه با خبرنگاران بود که خبر اخراجش از پرسپولیس روی خروجی تمام خبرگزاری ها قرار گرفت و در حالی که جادوگر تصمیم داشت وارد رختکن شود با شنیدن این خبر طوفانی دیگر به پا کرد .

کریمی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد “برای فوتبالی که انصاری فرد مدیرش باشد متاسفم . وقت استراحت من فرا رسیده و با کمال میل دستور ایشان را اجرا می کنم ” . کریمی ادامه داد : “متاسفانه در همه جای دنیا دموکراسی و آزادی بیان حرف اول و آخر را می زند ولی در ایران تا از کسی انتقاد می کنی از ابزار زور و تهدید استفاده می کند ” . کریمی در حالی که از شدت عصبانیت صدایش به لرزه افتاده بود ادامه داد “تمام حرف هایی که زده بودم حرف های خودم بوده و من هر کجا که باشم حرف هایم را صریح و روشن مطرح می کنم . متاسفانه مردم تصور می کنند همه ی امکانات برای ما فراهم است و ما بد بازی می کنیم . من با این مصاحبه قصد داشتم هواداران را روشن کنم ” کریمی در حالی که قصد خروج از ورزشگاه را داشت به خبرنگار ما گفت : بنویسید با مدیری که چک های شخصی اش را مهر باشگاه می زند کار نمی کنم . رزومه مدیریت انصاری فرد چگونه است ؟ ایشان برود پرونده و سوابق من را ببیند ” . در همین حال عباس انصاری فرد در حالتی سراسیمه در مصاحبه با خبرنگار سیما اعلام کرد هرگز صحبتی در خصوص اخراج کریمی نکرده و این ها تنها شیطنت های رسانه ای است که قصد به حاشیه کشاندن تیم را دارند . انصاری فرد اضافه کرد بزودی در خصوص کادر فنی تیم تصمیمات جدی اتخاذ می کنیم .
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حالی مصاحبه اول خود با خبرنگار باشگاه خبرنگاران را تکذیب می کند و آن را یک شیطنت رسانه ای می داند که جمع بسیاری از حاضران شاهد و ناظر بر گفته های او بودند . اوضاع در باشگاه پرسپولیس دیشب با تقدیم استعفای پیروانی وخیم تر شد و این در حالی است که اعضای هیئت مدیره این باشگاه حالا قصد دارند با استخدام یک سرمربی خارجی آتش بوجود آمده را خاموش کرده و پشت نقاب سرمربی جدید مشکلات مدیریتی خود را مرتفع کنند . علی کریمی در این باره دیروز به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت :” می خواهند حالا سرمربی خارجی بزرگ بیاورند که البته هرگز نمی توانند و به یک مربی درجه 3 بسنده خواهند کرد و احتمالا تعدادی از بازیکنان هم اخراج می شوند تا آقایان به ضعم خودشان مشکلات را رفع کرده باشند در حالی که در باشگاه پرسپولیس بجز رئیس هیئت مدیره هیچکس به فکر این تیم نیست ” .
اوضاع در باشگاه پرسپولیس بسیار وخیم است و در آستانه دربی پایتخت حالا همه منتظر قدم بعدی خواهند بود . قدم بعدی شاید انتخاب سرمربی خارجی باشد در حالی
که پیش از بازی با پیام مدیر عامل باشگاه اعلام کرده بود هر اتفاقی که بیفتد پیروانی تا پایان فصل سرمربی خواهد بود !!

اختصاصی//پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)