مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که مالکیت دو باشگاه سرخابی به وزارتخانه‌های متفاوت انتقال خواهد یافت.

یک سال پس از حذف ناباورانه پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تکاپو برای دریافت مجوز حرفه‌ای آنها بالا گرفته است.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: سوای اینکه ما در باشگاه یک کارگروه مجوز حرفه‌ای داریم، این دغدغه وزیر محترم ورزش هم هست و ما در یک ماه اخیر سه جلسه در حضور آقای تاج و سجادی داشتیم. بند بند گزارش‌های ای اف سی را بررسی کردند و تمام تلاش برای برداشتن این موانع است. جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که تعلیق این موضوع را کاهش دادند.

او با اشاره به زمان بارگذاری اظهار داشت: از ۱۵ آذر بارگذاری در سایت ای اف سی امکان‌پذیر خواهد شد. تا آخر اسفند ماه مهلت داریم مدارک را بارگذاری کنیم.

درویش در مورد مالکیت مشترک عنوان کرد: در آخرین جلسه آقای تاج به آقای سجادی موضوع مالکیت را گفتند و قرار شد مالکیت را طوری برنامه‌ریزی کنند که از نظر ای اف سی مشکلی نداشته باشد.

وی افزود: در آخرین جلسه با وزیر ورزش، آقای تاج همین نکته را عنوان کردند و آقای زارعی پیرامون آن صحبت کردند. قرار شد که مالکیت را به شکلی درست کنند که از نظر AFC قابل قبول باشد. مهلت ارسال مدارک از 15 آذر تا 15 اسفند خواهد بود.

وی افزود: این موضوع صوری نخواهد بود. الان اعضای هیئت مدیره با امضای وزارت دارایی و دادگستری و ورزش انتخاب می‌شود و رییس مجمع وزیر اقتصاد است اما به زودی متولی هر تیم یک وزارت خواهد بود.

او با اعلام اینکه موضوع یاد شده صوری نبوده و در شرایطی واقعی صورت خواهد گرفت تاکید کرد: بسته به تصمیم دولت متولی یک تیم وزارت ورزش و متولی یک تیم دیگر وزارت صنعت، اقتصاد یا یکی از وزارت‌خانه‌های دیگر می‌شود.

او در پایان راجع به احتمال واگذاری در بورس گفت: البته فکر می‌کنم ظرف دو سه ماه آینده سازمان خصوصی سازی بنا دارد سه بلوک ۱۷ درصدی را در بورس عرضه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)