پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی(امشب) می تواند سه بازیکن آزاد جذب کند.

 در صورتی که محمد آرام طبع تا پایان امشب قراردادش با پرسپولیس را فسخ نکند پرسپولیس فقط یک جای خالی در فهرست بزرگسالان خواهد داشت.

پرسپولیس همچنین چهار جای خالی در فهرست بازیکنان زیر ۲۳ سال دارد.

طبق قانون پرسپولیس می تواند پس از پایان نقل و انتقالات زمستانی که امشب به پایان می رسد سه بازیکن آزاد جذب کند.

برخی بر این باورند که پرسپولیس رامین رضاییان را به عنوان سهمیه آزاد جذب کرده اما باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد جذب نشده بلکه با پرسپولیس قرارداد داشته و فسخ قراردادش با پرسپولیس و پیوستنش به ریزه اسپور ترکیه غیرقانونی بوده و این بازیکن با ادامه قرارداد باقی مانده اش به پرسپولیس برگشته و جذب رضاییان با استفاده از سهمیه بازیکن آزاد نبوده است.

هر تیم طبق قانون می تواند خارج از مهلت نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی سه بازیکن آزاد جذب کند و پرسپولیس می تواند سه بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. بازیکنانی که چه داخلی چه خارجی تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی(امشب) با باشگاه قبلی خود قراردادشان را فسخ کرده باشند.

پرسپولیس می تواند یک بازیکن خارجی آسیایی  و دو بازیکن ایرانی جذب کند اما امکان جذب بازیکن خارجی غیرآسیایی ندارد و اقدامی برای فسخ قرارداد با پلی یانسکی هم انجام نداده و خبری در این زمینه نخواهد شد.

برانکو به دنبال جذب یک هافبک دفاعی و یک دفاع میانی است که گزینه هافبک دفاعی آنها روزبه چشمی است و احتمال امضای قرارداد با او در هفته آینده وجود دارد.

با شرایط موجود به نظر می رسد امروز اتفاق خاصی در نقل و انتقالات پرسپولیس از جمله امضای قرارداد با چشمی یا فسخ قرارداد با پلی یانسکی رخ ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)