مرجع خبری پرسپولیس : جلسه كميته فني باشگاه پرسپوليس براي بررسي بسياري از مسائل فني اين تيم بعد از ظهر شنبه (فردا) در محل باشگاه پرسپوليس برگزار خواهد شد. 
 مسائل فني پرسپوليس در چند ديدار قبلي به همراه كرانچار مورد بحث و بررسي اعضا قرار گرفت، همچنين كميته فني قرار است در رابطه با شاهين بوشهر و مسائل اخير اين تيم و تغييراتي كه در راس كادر فني‌اش داشته اطلاعاتي را در اختيار سرمربي كروات قرار دهد.

pnnc : محل تمرين تيم فوتبال پرسپوليس به دليل برخي از مشكلات موجود از امروز(جمعه) دچار تغيير خواهد شد و اين تيم تا پيش از ديدار با شاهين بوشهر در مجموعه ورزشي آزادي تمرين خواهد كرد. 

 به دليل انجام برخي از كارهاي فني در زمين مجموعه ورزشي موسسه خيريه عمل،مسئولان اين مجموعه از امروز نمي‌توانند اين زمين را در اختيار بازيكنان پرسپوليس قرار دهند به همين دليل تيم فوتبال پرسپوليس از امروز در زمين شماره دو مجموعه آزادي تا روز ديدار با شاهين بوشهر تمرين خواهد كرد.

pnnc : بازيكنان پرسپوليس از اينكه پاداش دو برد قبلي‌شان به آنها داده نشده بود نارضايتي خود را به مسئولان باشگاه اعلام كرده بودند.

 به دنبال نارضايتي بازيكنان پرسپوليس، اين باشگاه درصدد است تا پيش از ديدار با شاهين بوشهر پاداش دو برد قبلي مقابل پاس همدان و صباي قم را به بازيكنان پرداخت كند. بر همين اساس سرپرست پرسپوليس پيش از ديدار با شاهين‌بوشهر پاداش 800 هزار توماني دو برد قبلي را به بازيكنان اين تيم پرداخت خواهد كرد تا آنها با روحيه‌اي بالا به مصاف حريف بروند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)