مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي شيري روز چهارشنبه هفته گذشته و در حين دويدن از ناحيه زانو مصدوم شد اما بعيد نيست 8 روز بعد از اين اتفاق به مسابقه پنج‌شنبه شب اين هفته مقابل راه‌آهن هم برسد.

 

شيري كه فعلا مشغول فيزيوتراپي است روز جمعه هم در تمرين تيمش حاضر نشد و تنها در اواخر تمرين به دكتر زرينه مراجعه كرد و برگه‌اي كه مربوط به مصدوميتش بود را به زرينه داد. گفته مي‌شود شيري بايد تا روز شنبه فيزيوتراپي كند. بدين ترتيب او حداقل دو روز تمرين اختصاصي خواهد داشت و در خوشبينانه‌ترين حالت و چنانچه از نظر بدني مشكلي نداشته باشد، در ليست 18 نفره بازي با راه‌آهن قرار مي‌گيرد.

 

مشكل همسترينگ در پرسپوليس

مشكل كشيدگي همسترينگ در بين بازيكنان پرسپوليس كم‌كم اپيدمي شده و بازيكنان زيادي با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند.

 

 

بعد از حميدرضا علي عسگري، اين‌بار نوبت تياگو بود كه از درد همسترينگ نگران بازي بعدي شود. هافبك برزيلي پرسپوليس در تمرين روز جمعه در تمام آيتم‌هاي تمريني حضوري فعال داشت اما وقتي نوبت به بازي درون تيمي رسيد، گوشه‌اي نشست و نظاره‌گر شد. هرچند به نظر نمي‌رسد شدت مصدوميت تياگو او را از ليست 18 نفره بازي دور كند اما انگار بايد فكري به حال اين همسترينگ‌هاي كش آمده كرد.

 

كريم برای بازی با شاهین اماده است

 

كريم باقري بالاخره پا به توپ شد اما بعيد است به بازي پنج‌شنبه‌شب با راه‌آهن برسد. كريم باقري در تمرين عصر روز جمعه يك ساعت به‌صورت اختصاصي تمرين كرد كه مطابق معمول روزهاي گذشته، بيشتر دقايق تمرين‌اش به كارهاي هوازي اختصاص داشت. با اين‌حال در دقايق پاياني كاپيتان 37 ساله پرسپوليس با دكتر زرينه تمرين ويژه‌اي را پشت سر گذاشت.

 

عبور از لابلاي كنزها آن هم پا به توپ. آقا كريم بالاخره بعد از سه هفته پا به توپ شد و انتظار مي‌رود براي بازي هفته ششم مقابل شاهين بوشهر كه روز اول شهريور ماه انجام مي‌شود، آماده خواهد شد.باقري برنامه تمريني خود را از مولايي گرفته تا در يكي دو روزي كه پرسپوليس در آبادان به سر مي‌برد، به صورت اختصاصي تمرين‌هايش را انجام بدهد.

 

باقري كه در بازي مقابل تراكتورسازي مصدوم شده بود، احتمالا از هفته ششم مي‌تواند پرسپوليسي‌ها را همراهي كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)