پرسپولیس نیوز : با پرداخت طلب 75 هزار دلاري وينكو بگوويچ، باشگاه با اين مربي كروات بي‌حساب شد.

در نشست روز يكشنبه محمد رويانيان و وينكو بگوويچ، مطالبات معوقه اين مربي تمام و كمال به او پرداخت شد. وينكو بابت به عهده داشتن مديريت آكادمي پرسپوليس در فصل گذشته، مبلغ 75 هزار دلار از باشگاه طلب داشت و براي دريافت اين مبلغ، بارها به دفتر مديرعامل سر زده بود كه در نهايت روز يكشنبه به خواسته‌اش رسيد و با دريافت پولش، باري هم از بدهي‌هاي سنگين باشگاه برداشت.

پرسپوليسي‌ها «هويت سرخ» را بازي كردند

«هويت سرخ» هم اكنون در مرحله صداگذاري است و تا كمتر از يك ماه ديگر به شبكه نمايش خانگي وارد مي‌شود. دراين‌باره امير بهمنش كارگردان مستند «هويت سرخ» مي‌گويد: « پيش‌توليد اين مستند از 22 بهمن آغاز شد و 22 ارديبهشت هم به توليد رسيد. اين مستند كه از 22 تيرماه وارد مرحله پس‌توليد شده، به زندگي بزرگان باشگاه پرسپوليس به صورت نسل‌هاي جدا مي‌پردازد. در نسل اول افرادي همچون علي پروين، محمد دادكان، حسين كلاني و همدوره‌هاي آنها جلوي دوربين مي‌روند و در نسل دوم و سوم به زندگي افرادي چون ناصر محمدخاني و ديگران پرداخته شده است. هويت سرخ يك مستند داستاني است كه ما آن را به صورت سريالي در قالب پكيج‌هايي شامل 2 دي‌وي‌دي درآورده‌ايم. شايد تنها 30 درصد اين مستند درباره زندگي ورزشي بزرگان سه نسل فوتبال ايران باشد و بقيه‌اش به زندگي شخصي و علاقه‌ها و ديگر فعاليت‌هاي آنها پرداخته شده. صداگذاري اين مستند هم آغاز شده و قرار است «هويت سرخ» در آبان ماه وارد شبكه نمايش خانگي شود.»

ترافيك شبانه به خاطر دو پرسپوليسي

حضور ناگهاني سعيد شيريني، محسن بنگر و مهدي سيدصالحي در يك فست‌فود در حوالي سينما ايران در پياده‌رو خيابان شريعتي باعث جلب توجه رهگذران و ساكنان اين منطقه شد. يكشنبه شب سرپرست پرسپوليس و دو بازيكن اين تيم كه براي صرف شام به فست‌فود كنار سينما ايران مراجعه كرده بودند، با استقبال گرم مردم منطقه روبرو شدند و براي مدت چند دقيقه، به خاطر مردمي كه با سيدصالحي و بنگر عكس يادگاري مي‌انداختند و در حال گپ زدن با اين دو بازيكن بودند، در پياده‌روي خيابان شريعتي ترافيك به وجود آمد و پرسپوليسي‌ها مجبور به ترك آن منطقه شدند. پيش از آن اما سيدصالحي مي‌گفت: «به اتفاق شيريني و محسن بنگر براي انجام كاري به خيابان شريعتي آمده بوديم كه دوستان پيشنهاد دادند همين حوالي شام بخوريم. مردم هم به ما لطف دارند و افتخار دادند كه دقايقي كنارشان بايستيم و عكس يادگاري بيندازيم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)