مرجع خبری پرسپولیس : وضعیت امیرحسین فشنگچی هم مثل بسیاری از مصدومان پرسپولیس مشخص نیست و باید دید این بازیکن می تواند مقابل پیکان بازی کند یا خیر؟

 

وضعيت اميرحسين فشنگچي هم مثل ديگر مصدومان امروز پرسپوليس، مبهم است. او كه در جريان تمرين جمعه از ناحيه مچ پا آسيب ديده بود به توصيه دكتر زرينه به جاي همراهي پرسپوليس در بازي با سپاهان، در تهران ماند تا استراحتي يكروزه داشته باشد و تكليف‌اش بعد از بررسي امروز مشخص خواهد شد. گرچه هنوز معلوم نيست به بازي با پيكان مي‌رسد يا نه.

 

پايه‌ها بالاخره صاحب خانه شدند

فصل جديد تيم‌هاي پايه پرسپوليس هم همين روزها استارت مي‌خورد. بعد از نزديك به دو هفته تاخير، مسوولان تيم‌هاي پايه باشگاه ديروز در تكاپوي امضاي قرارداد با ورزشگاه امام رضا (ع) در يافت‌آباد بودند تا كوچولوهاي سرخپوش هم بالاخره از بي‌خانماني رها شوند و جاي ثابتي داشته باشند براي تمرين و مسابقه. به محض امضاي قرارداد، تمرين تيم‌هاي پايه در اين ورزشگاه با همان مربيان قبلي آغاز مي‌شود و اگر قرار به تغييري باشد، در جلسه اين هفته با حسين عبدي، برنامه‌هاي پايه‌ها ارائه و مربيان جديد معرفي خواهند شد.

 

 

كلينيك باشگاه در قرق مصدومان

كلينيك پرسپوليس در طبقه دوم باشگاه اين روزها وقت استراحت ندارد و هر روزه ميزبان يكسري مصدوم است. ديروز هم در حالي كه پرسپوليس در اصفهان خودش را براي بازي با سپاهان آماده مي‌كرد، غلامرضا رضايي، تياگو فراگا، جلال اكبري و سكوبرت صبح‌شان را در كلينيك باشگاه به فيزيوتراپي گذراندند و همان برنامه‌اي را اجرا كردند كه پزشك پرسپوليس براي‌شان نوشته بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)