مرجع خبری پرسپولیس : سرخ پوشان كه براى پيروزى هاى داخل خانه خود، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان پاداش دريافت مى كنند براى بردهاى خارج از خانه خود پاداش ۶۰۰ هزار تومانى دارند.


در حالى كه بعيد به نظر مى رسد با وجود توافق دايى با حبيب كاشانى تساوى سرخ ها در برابر پاس همدان پاداشى براى پرسپوليسى ها همراه داشته باشد، پيروزى احتمالى پرسپوليسى ها مقابل شهردارى، رهاوردى ۶۰۰ هزار تومانى براى سرخ پوشان به ارمغان خواهد آورد. موضوعى كه روحيه بازيكنان پرسپوليس را براى كسب هر ۳ امتياز اين ديدار دو چندان مى كند.


پرسپوليسى ها صبح يكشنبه ريكاورى مى كنند

طبق برنامه اى كه كادر فنى پرسپوليس براى سرخپوشان تدارك ديده است، پس از بازگشت كاروان پرسپوليس از تبريز، تمرين سبكى براى بازيكنان در نظر گرفته شده تا پس از انجام آن تعطيلات پرسپوليسى ها به صورت رسمى آغاز شود.

 

 

بر اين اساس بازيكنان پرسپوليس مى بايست صبح روز يكشنبه در زمين شركت واحد حاضر شوند تا ريكاورى خود را كه قرار است حدود يك ساعت طول بكشد برگزار نمايند و پس از آن راهى تعطيلات شوند.

 

پزشك تيم اميد در جمع پرسپوليس

 

با توجه به سفر دكتر زرينه، پزشك پرسپوليسى ها براى انجام امورتحصيلى اش به تركيه، دكتر رضايى، پزشك تيم ملى اميد، جاى خالى زرينه را براى پرسپوليسى ها پر مى كند. دكتر رضايى از ۲ روز پيش در تمرين پرسپوليس حاضر شد و قرار است در سفر سرخ پوشان به تبريز براى بازى با شهردارى نيز پرسپوليسى ها را همراهى كند و امور پزشكى تيم را تا بازگشت زرينه به تهران بر عهده بگيرد.


زرينه از اردوى كيش در جمع پرسپوليسى ها
فريد زرينه پزشك سرخ پوشان اوايل ماه آينده به تهران بر مى گردد. دكتر زرينه كه بامداد چهارشنبه براى حضور در كلاس پيش زمينه فوق دكترا كه از بيست و چهارم شهريور تا چهارم مهر، در تركيه برگزار مى شود، راهى كشور تركيه شده، غيبت ۱۰ روزه اى در جمع پرسپوليسى ها خواهد داشت و طبق هماهنگى هاى انجام شده با شروع اردوى كيش، به جمع سرخ ها ملحق خواهد شد. زمان بازگشت زرينه به تهران ۵ مهرماه اعلام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)