مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات پرسپولیس تعطیل شده و بازیکنان به مسافرت رفته اند . چند خبر از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس را مرور می کنم که اعضای آن در حال آماده سازی برای عزیمت به سفر کیش است.

 

جلسه کاشانی و سعیدلو : برگزاري جلسه‌ كاشاني با سعيدلو در هفته آينده درباره وضعيت هيئت مديره‌اي كه تعيين شده و مورد تأييد سعيدلو خواهد بود يا نه؟ و دغدغه ديگر كاشاني و سعيدلو كه بازي هفته يازدهم است و دربي سنتي استقلال و پرسپوليس كه مسأله مهمي است كه كاشاني در اين جلسه با رئيس فدراسيون فوتبال به بحث خواهد نشست.

 

طلب نورمحمدی و حلافی از راه آهن : روز پنجشنبه تيم راه آهن از سوي سازمان تربيت بدني مبلغ 300 ميليون تومان دريافت مي‌كند.

 

قسمتي از اين مبلغ را بايد عليرضا نورمحمدي و سعيد حلافي بدهند كه راه آهن هنوز با اين دو بازيكن تسويه حساب نكرده است و گفته مي‌شود اگر تا پنجشنبه طلب اين دو بازيكن پرداخت نشود آنها روز شنبه هفته آينده از راه آهن شكايت مي‌كنند.

 

تمرینات انفرادی : علي دايي بعد از بازي هفته نهم و قبل از تعطيلاتي كه براي تيم در نظر گرفته شده بود تمريناتي انفرادي را در دستور كار بازيكنان قرار داد وي متذكر شد كه بعد از اين تعطيلات تست آمادگي جسماني از آنها گرفته و  اگر بازيكني در اين تست آمادگي لازم را نداشته باشد با جريمه نقدي مواجه خواهد شد.

 

ادامه تمرینات فلاویو : بعد از تعطيلات 4 روزه‌اي كه باشگاه براي بازيكنان تيم پرسپوليس در نظر گرفته تيم پرسپوليس به اردوي كيش مي‌رود و در اين اردو فلاويو مهاجم برزيلي‌اي كه مذاكره‌اي با او انجام گرفته نيز در اين اردو همراه تيم خواهد بود تا در اين اردو از او طبق گفته باشگاه تست گرفته و بعد اگر دايي او را تأييد كرد با او قرارداد بسته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)